לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

°Escapism°


Kietai Shinitai Kuruitai

Avatarכינוי: 

בן: 32

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

צו ראשון. D:


סאטה, סאטה, סאטה!!

אתמול!! כמו שציינתי באחד הפוסטים שלי, הייתי צריך לנסוע ללשכת גיוס!!

אז.. בואו נראה איך הכל התחיל..

אמ, בלילה חמים אחד ב-13 לאפריל בשנת 1992, בשעה 12:00 בלילה בדיוק!! נולד ילד חדש לעולם..

שמו של הילד היה אוריאל. D:

(הא.. אמ.. טוב, אני חושב שהלכתי יותר מדי אחורה.. X_X')

טוב, אז!! אתמול התעוררתי בשעה 6:00 בערך כדי להספיק להתארגן ובכלל, להתעורר.. (שזה קורה רק אחרי חמש כוסות קפה לפחות.. XD;)

בכל אופן, הצלחתי בסופו של דבר!!

בעיקרון, הייתי אמור להגיע לשם באוטובוס אבל אמא שלי החליטה להסיע אותי עד לתחנת האוטובוסים בלב המפרץ שבחיפה.

אז.. אחרי פקקי תנועה מייגעים, הצלחנו להגיע לשם.. D:

משם המשכתי לאוטובוס שמגיע עד ללשכת גיוס, ואני אומר לכם.. לנסוע בחיפה באוטובוס זה הדבר הכי מבאס שקיים עלי האדמות. X_X'

כאילו, לא מספיקות כל העליות והירידות האלה גם האוטובוס עוצר כל תחנה אפשרית וזה בלתי-אפשרי כי הייתי צריך להגיע ב 10:00 בדיוק!!

אז יצא שהגעתי באיחור של שתי דקות, ביג דיל.. o=

בכל אופן, הצגתי תעודת זהות בכניסה וקיבלתי כרטיס כזה שנקרא 'נתיבון', שעם זה בעיקרון אני אמור להכנס לתור ודברים כאלה.. O:

אז.. אז.. אפשר לומר שהיה כיף, היה מצחיק למעשה.. הסתלבטתי עליהם רצח אבל הם קלטו שזה בציניות.. XD;

לפני המבחנים הפסיכוטכניים האלה חייל אחד שהיה איתנו שאל אם לאחד מאיתנו יש ליקויי למידה לפני שאנחנו נכנסו..

אז אני כזה אומר לו "כן.. אני דיסלקטטטטטטט DDDDD:" ונכנסתי בסטייל אבל זה הרי ידוע שזו ציניות וכן, הם קלטו את זה..

וכמה בנות שהיו שם איתי צחקו בזמן שהחייל עמד שם עם הבעת פנים של "O_O;;" ובתהייה רבה האם כדאי לשלוח אותי לקב"ן.. XDD;

חוץ מזה היו עוד הרבה דברים מצחיקים, אבל החלק הכי טוב הוא שזה לא הצליח לדפוק לי את הפרופיל..

הפרופיל הכי גבוה שאפשר לקבל.. 97!! יאי!! -בלונים!!- D:

אני הולך להיות חייל קרבי!! אני הולך לקבל רובה!! חה חה חה חה חה!! O:

(האם הולך לקרות אסון בקנה מידה עולמי? O_O;)

בכל אופן, לא ממש אכלתי שם ובשלב מסויים התחלתי להיות רעב.. X_X;

הסתבכתי שם קצת בהתחלה אבל ילדה נחמדה אחת עזרה לי ואז התחלנו לדבר ולצחוק וכל זה והיה כיף כי לא הייתי בודד בכלל.. D:

וחוץ ממנה, הכרתי שם עוד אנשים.. 

אז, בקיצור.. בסופו של היום.. בסביבות אחרה"צ יצאתי משם וקניתי לי בקבוק קולה בקיוסק שם. O:

המשכתי ללכת לתחנת האוטובוסים הקרובה וחיכיתי שם לאוטובוס שלקח לו דיי הרבה זמן להגיע וזה היה מייגע כלכך

כי הייתי נורא עייף וגם כאב לי הראש.. X_X'

אז קיצר, האוטובוס הגיע בסופו של דבר ועליתי עליו ונסעתי עד לתחנה של לב המפרץ שוב..

ומשם כבר חזרתי הביתה באוטובוס אחר..

ובכן, זה הכל..

שיהיה לכם חורף שמח ולפני שאסיים.. אמ..

יש מישהו שיודע מתי אמור להיות המופע של הג'יירוק? זה באמת חשוב לי. X_X'

אז.. זהו.. נסיים כאן. D:

שיהיה לכם שבוע נפלא. 

©By Mero

 

מארוש, אני אוהב אותך מאוד מאוד מאוד. 3333>~

 

ג'א'נה.~

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 1/12/2008 12:35  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKai Kun™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kai Kun™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)