לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ילדת הכמעט.

נאיינאיינאיי בוב הבנאי

Avatarכינוי:  ילדת הכמעט

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

התעדכנות(: ותמונות כי בא לי רייטינג


איזה יום מספקP:

למדנו כרגיל, דיברו איתנו על הצו הראשון ועל הקב"ה בבי"ס, דן זרק לי חיוך חמוד,

רקדתי קלאסי עם המורה החדשה, ורדית, מדהימה(: הרמות רגלים השתפרו! קומברה גם וגם אראבסק, ופירואטים נשארו גרועים:]

אחרי בי"ס למדתי למתמטיקה ולהפתעתי הצלחתי את כל התרגילים בגיאומטריה מעבודת הקיץ,

ואחרי זה יצאתי עם ליאור [דייט שני שלנו] והיה מדהים(:

 

הוא אסף אותי מהבית שלי, ושפתחתי את הדלת היה על המושב את הבד שמסנן קרינה לאוטו, והוא אמר לי להזיז את זה ולשבת, הרמתי וגיליתי מתנהD: נתתי לו נשיקה על השפתיים ואז פתחתי אותה(: והוא קנה לי נרות! אני מתה על נרות! אני מתה עליו, נשמה(:

ישבנו בהרקפה ודיסקסנו על כל מיניי, דיברנו עלינו והגענו למסקנה שאנחנו חברים ושאף פעם הוא לא התגעגע למישהי כל כך מהר והרבה

אחרי זה הלכנו לקנות לחן מתנה וקניתי לה מאפרה של קלפים מגניבה ביותר

 

הגעתי הביתה, למדתי למתמטיקה, סיפרתי לאימא ואבא על הפגישה ושאנחנו ביחד.

 

ואתמול נפגשתי עם דפנה,

סגרנו מעגל, עם קוטר ממש ממש ארוךP:

שיו אנחנו כאלה רדיוסיותD: [גם שוות וגם דומותD:]

 

ומה שיעשה את הסופ"ש הזה למושלם הוא להפגש עם ברוש שלי על סגריה ואולי גם קצת אלכוהול(: אבל גם קפה זה בסדר!

ובר, תביאי גיטרה! זה לא יהיה מגניב?


הוא אומר לי שהוא אוהב את הבגרות שלי,

שנינו אובייקטיבים, ליברליים, אוהבים, פתוחים, כנים.

 

טוב לי, הוא מרגש אותי.

 


כמה תמונות כי פשוט בא לי והרבה זמן לא עשיתי פוסט עם תמונות:

 

אני, זאת כל כך אני בתמונה, אני שאני עם בר, הכי אמיתית(:



 

אני וחלק מבנות המגמה(:

אני עם דאבל D בכייפת [אני מקור ההשראהP:]

אני, בר ומשפחתה המדהימה3>

 

 

זהו,

אני חייבת ללכת לישון, מחר שעת אפס. שוב.

 

לילה טוב לכל הקוראים(:

נכתב על ידי ילדת הכמעט , 18/9/2008 23:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

2,020
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לילדת הכמעט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ילדת הכמעט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)