לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Im burning through the sky yeah! Two hundred degrees, Thats why they call me mister fahrenheit




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

עוד כמה דברים שאני לא מבין...


אני לא משתף אתכם לשווא.

אתם אמורים להגיב ולספק לי את אותן התובנות...

 

אני לא מבין איך יכול להיות שיש דברים שאי אפשר להתחרט עליהם...

"אתה יודע מה???? אני שם עליך זין!"

ואז כמובן אתה מקבל מבט של עונש ומבין שעשית טעות... אז אתה מתרכך ומתקן...

"סליחה.. זו הייתה טעות.. אני לא שם עליך זין!"

 

אני לא מבין איך קופאית בקולנוע מוכנה לשבת מאחורי חלון זכוכית או סוגרים מתחת לשלט "קופה"

 

אני לא מבין חלב. לא... אני לא מבין אותו...

מי היה הראשון שחשב על זה... יש פרה... ו"יש לה 4 מתנדנדים מגעילים כאלה מתחת...נו הנקניניות האלה..." [מאוחר יותר עטינים]...

"בוא נמשוך בזה ונראה מה יוצא"... איכס!

אבל יותר מכעיס החבר שלו "מעניין אם אפשר לשתות את זה!"

מה עובר על אנשים???

 

אני לא מבין סיגריות... מי היה הפסיכופת שעבר ליד יער בוער... לקח נשימה עמוקה ואמר "ואווו זה היה טוב!!!!"

הטמבל שמרב שיעמום שרף דברים רק כדי לראות איך זה מריח... ומרגיש בפנים...גועל!!!

 

אני לא מבין נחליאלי.... ציפור מטומטמת... למה???

אם לא עניתם לעצמכם לבד... נסו לשים לב שיש לה זנב. והזנב... עושה את אותה פרוצדורה מביכה כל פעם שהציפור עושה צעד...

הזנב עולה למעלה יורד למטה... עולה שוב - אבל פחות... ויורד באותה צורה... וחוזר חלילה עד אשר הציפור מוכנה להמשיך להביך את עצמה.

ואז היא עושה צעד.

צעד. (ופרוצדורה מביכה עם הזנב...).... בהתחלה... לא מפריע... אלב אח"כ... אתה מתחיל לתהות... "למה היא עושה את זה????"... והיא ממשיכה...

ואתה קורע את עצמך... "אבל למה??? אין לה שום סיבה!!!!! ובכלל מה מזיז לה את הזנב ככה????? ולמה אחרי כל צעד!!"

אני לא חושב שאתם תופשים.

נסו לדמיין את בן זוגכם....

אם את בחורה... נסי לדמיין את ההרגל המגונה של בן-זוגך שאחרי כל פעם שהוא מזיז את יד שמאל למעלה הוא חייב לקום... ולנופף בחבילה שלו... ולהבתיישב חזרה כאילו לא קרה כלום!

או אם אתה גבר.... וחברה שלך  אחרי כל פעם שהיא צוחקת מקפיצה את ציצי שמאל וקורצת לכיוון ימין - גם אם אין שם אף אחד!!!

זה לא מזיק... זה פשוט... מטומטם וחסר טעם. וזה מטריד.

שונא נחליאלי.

 

אני לא מבין למה מקדונלדס לא עושים משלוחים.

אני לא מבין למה היחידות שעושות דיאטה זה אלה שסובלות מתת משקל.

אני לא מבין למה אלה שצריכות דיאטה תמיד יספרו לך שהן מתחילות אותה ביום ראשון שלאחר מכן - ואם לא... זה כי ביום ראשון זה חג... אז יום ראשון שלאחריו...

... ומה הקשר?? יש שביתה של הדיאטות בחג??? או שבחג את פתאום הופכת להיות רזה???

אני לא מבין בנים שאוסרים על עצמם טבעות ושרשאות כי הם מפחדים שיחשבו שהם הומואים... אם אתם הומואים... אני מניח שזה לא מה שיסגיר אתכם...אם אתם לא... אז... עוד פריט אפנה... מה רע?

אני לא מבין... למה אלה שיעירו לך על הלבוש זה תמיד אלה שנראים כאילו הם מר סמרטוטי שיצא מבית הדלי שלו.

אני לא מבין חולצה ארוכה ומכנס קצר... זה מגוחך!!!

למה אנשים מכוונים שעון 5 דקות קדימה כאשר הם תמיד יעשו מתמטיקה של 5 דקות פחות...

ואני לא מבין כמעט לכל בחורה טובה צמוד עארס מטומטם.

 

 

 

יש עוד הרבה דברים שאני לא מבין.... אבל זה... לפעם הבאה....

 

 

 

נכתב על ידי phoenixflame , 1/4/2008 17:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  phoenixflame

מין: זכר

תמונה




3,651
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לphoenixflame אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על phoenixflame ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)