לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Im burning through the sky yeah! Two hundred degrees, Thats why they call me mister fahrenheit




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2008

אני לא מבין...


שלט "תינוק באוטו" - מי נותן לתינוק רשיון???

שלט "כל אדם חייב בכרטיס" ליד קופת הקולנוע - אם הטמבל לא מבין שהוא חייב בכרטיס למה שהוא יעבור ליד הקופה?

שלט "קופה" בקולנוע - תחשבו על הבחורה שיושבת בתוך הכלוב עם שלט "קופה", מן הצד השני טונות של אנשים צופים בה... רק חסר שמישהו יזרוק לה בוטנים...

אני מאמין ששמעתי פעם שמדרגות נעות לא יכולות להתקלקל... כי גם אם הן מקולקלות הן עדיין מדרגות... וזשה לעולם לא מקולקל... אבל... איזה סבל הן יכולות לגרום... כל מדרגה גבוהה בערך פי 2 ממה שהיא אמורה הייתה להיות אם היא הייתה מדרגה רגילה...

אני לא מבין את המדבקה באוטובוסים "אין לזרוק פסולת מרכב זה" - ומרכב אחר זו התנהגות לגיטימית?

למה יש במיץ הענבים של פריגת "גזר סגול"? עזבו למה... מה זה בכלל?? אף פעם לא חשבתי על זה... אבל זה בדיוק הדבר שלא הייתי רוצה לדעת ששמו לי במזון...

"מה יש בזה?" - "אממ טיפה סוכר... ענבים טריים טריים... פירות למינהם.. ו...אה כן... גזר סגול.." - אם הייתי רואה גזר סגול אמא שלי בוודאי הייתה אוסרת עליי לאכול אותו...

אני לא מבין את השלט "עיוור עם כלב נחייה" בו נתקלתי לפני כמה ימים(דבוק לחלונו של האוטובוס)... לאלה מכם שלא מכירים... הינה השלט... [אני נשבע שהוא אמיתי...]

 

זה לא נמצא באיזור הנכים, זה לא מורה לך לתת את מקומך לעיוור עם כלב נחייה.... והשלט אפילו לא מדויק!!! אין שם אפילו כלב נחייה!

זה אולי "עיוור מחפש כלב נחיה - בעזרת מקל"....

בכלל...זה נראה כאילו הם ציירו ציור והם באים להסביר לך מה זה... כאילו התמונה הבאה אמורה להיות...

לא יודע....בכלל יש מצב שהם מקללים אותך... "יא חתיכת עיוור עם כלב נחייה!!!"... כאילו.. מה אתה אמור לעשות? להדביק מדבקת? "ואתה הומו"? ואפילו לא לשים שם כלב נחייה...

סיפור שהיה כך היה...

אני הולך לי ברחבי האוניברסיטה... ופתאום עוצרת אותי בחורה "אני יכולה דקה מזמנך?"

"תשמעי..." אמרתי לה... "זמני יקר... אבל... דקה? shoot..."

"תשמע... יש בזמן האחרון מלא חתולים ברחוב... מלא חתולים שאין להם בית..." אמרה והצביעה על כל התמונות של החתולים שהיו מונחות על הדוכן שמאחוריה...

עשיתי את ה1 + 1 שלי... והבנתי שהיא כנראה מבקשת ממני לאמץ חתול... החלטתי לעצור אותה ואמרתי "תשמעי... אני חושב שאני מבין מה את מנסה להגיד אבל יש לי כלב..."

פתאום העיניים שלה נדלקו כמו ילד בן 6 בל"ג בעומר... "יופי!!!!"

הייתי מבולבל...אבל זה לקח בדיוק חצי שניה... "אז תסרס אותו!!!"

הייתי בשוק... "מה???????" - באותו הרגע הבנתי שהיא פשוט לא שפויה....

"כן... תסרס אותו..."

"אבל למה????" מחיתי...

"הם מתרבים ויש יותר מדי חסרי בית... וילדים מתאכזרים אליהם והם עוברים התעללויות בלתי פוסקות..." - היא פסקה

שאלתי... "אז...למה לסרס אותם? תעברו בבתי הספר ותחנכו את הילדים..."

"לא לא לא...זה בלתי אפשרי..." - הנידה בראשה

"אז לעבור חתול חתול כלב כלב ולסרס אותם???? כי לחנך את הילדים המפגרים קשה???" הייתי המום....

"ככה לא פותרים בעיות... תחשבי מה עמדת הכלבים בנושא... 'יש הרבה כלבים ברחוב...הם עוברים התעללויות... בואו נוריד לכל בני האדם את הידיים!!! זה יפתור את הבעיה!!!'....נראה לך הוגן???"

"חוץ מזה... מה הכלב אשם??" - טענתי - "יש גם מלא גברים חרמנים... אולי נוריד לכולם את הזין ונפתור את הבעיה של הרביה?"

"כן!!!!" - היא אמרה באושר...

"לא!!!!!" - אמרת לה.. "יש לי רעיון יותר טוב... בואי תני לי 2 דקות.... אני הולך וחוזר עם טונות של תמונות פורנו - נחליף את תמונות החתולים שלך... נעלה פה בחורה בחורה על השולחן ונעקר אותה!... מה דעתך?"

אמרתי לה... "לא בא בחשבון שאני אעקר את הכלב שלי... הוא בן משפחה , הוא לא מסוגל לדבר ואני לא יודע מה זה עלול לעשות לו... חוץ מזה... הוא גבר ואני בתור גבר... לא אהפוך אותו לבחורה! הוא גבר! ויותר מזה! הוא חבר שלי!! יש לך חבר?? היית רוצה לסרס אותו?" - אמרתי ושאלתי...

"אין לי חבר..." - אמרה...

"וואללה... האמת לא מפתיע ואם תמשיכי עם התחביב המוזר שלך זה ישאר המצב!" - צחקתי ברצינות

אז היא החליטה לנסות לדבר אל ההגיון שלי... "שמע... זה דווקא מאד בריא"...

"איך??" - שאלתי בתקיפות... את זה הייתי חייב להבין...

"זה מוריד את הסכנה של סרטן האשכים הנפוץ אצל כלבים".... - היא אמרה 

לא יכולתי שלא לצחוק "מה???? בטח מוריד את הסכנה לסרטן אשכים!! תורידי לכלב את האשכים אז לא יהיה לו סרטן אשכים!! את יודעת מה עוד סכנה נפוצה? סרטן השד!! בואי איתי לבית החולים פה נוריד לך את הציצי מה דעתך?? יפחית לך את הסכנה לסרטן השד..."

היא המשיכה לדבר... כאן כבר לא יכולתי לסבול יותר...

"טוב! אני לא יכול לשמוע את זה יותר! תשמעי מה... אני אעשה כאילו לא שמעתי את זה... ואת תעשי כאילו לא אמרת את זה... אני אחזור הביתה ולא אספר לכלב שלי שדיברתי איתך... אם הוא היה יודע שעצרתי בכלל להקשיב לך הוא היה מחרים אותי ולא מדבר איתי יותר בחיים!! אז... ביי... תרגישי טוב ותמצאי תחביב אחר"... הסתובבתי והלכתי..

 

זה היה מעשה בעוד מפגרת של מגמה ירוקה...

שוב.. תגיבו! כי אני רוצה לדעת שאני לא כותב לעצמי בלבד...צום קל.

נכתב על ידי phoenixflame , 4/6/2008 23:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  phoenixflame

מין: זכר

תמונה




3,651
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לphoenixflame אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על phoenixflame ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)