לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


נחמד להיות חשוב אבל יותר חשוב להיות נחמד =]

Avatarכינוי:  המבוקשת אצ'קלונע :C

בת: 28

ICQ: 430862516 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

וואו..כמה זמן לא עידכנתי! הרבה דברים חדשים ומעניינים (:


 markers Seasons

אהלן אנשים D:

התגעגעתם אלי? ^^ כן בטח ">> כאילו שמישהו קורא פה XD

כבר ממזמן לא עשיתי עדכון אז הגיע הזמן, לא? D:

יש עיצוב חדש D= נכון יפה?? מההשראה של הבלוג של תמר שאותו עיצבה מישהי שאנחנו לא מכירים :C

לפני איזה שבועיים (ניראה לי O.ם) פגשתי את הילדה הכי חמודה בארץ D: נוי ^^

היינו החברות הכי טובות בכיתה ב' באריאל ואז אני עברתי דירה לכאן, לפתח תקווה. ואז הצקתי קצת לילדה אחת כי היה לי משעמם ואז קיצר היא שלחה

אלי את חברה שלה בישרא והתחלנו לקלל אחת את השנייה ואז ביומולדת שלי השלמנו כי סך הכל...למה אנחנו רבות?!

ואז בשיחת ועידה אחת היא אמרה לי שהיא גרה באריאל והיא אמרה שהייתה לה חברה ממש טובה שקראו לה "אלונה" ושהיא גרה עם 2 האחיות שלה וסבתא שלה.

אני גרתי פעם עם 2 דודות שלי ועם סבתא שלי ואז היא אמרה גם עם חתולה (מגי D:)

קיצר...ככה גילינו פרטים אחת על השנייה וגיליתי שזאת החברה שלי מכיתה ב'! איזו טלנובלה אה? ;]

ביום רביעי שלאחר מכן נפגשנו בעיר והיה ממש כיף! גיליתי שנוי לא ממש השתנתה והיא נשארה אותה ילדה חמודה שהייתה בכיתה ב' ^^

קיצר...נוי?! אני ממש שמחה שניפגשנו D=

החופש הגדול התחיל...

אני כבר סיימתי ב-4.7 את כל קורסי המנע המזורגגים והתחלתי את החופש (:

מאז קורסי המנע לא עשיתי משהו מיוחד.

חוץ מהחזרות להצגה שתעלה מחר באשכול פיס (שאני מאוד מתרגשת![כולם יכולים לבוא D= זה בחינם! בשעה 19:00 באשכול פיס צמוד לחטיבת "עלומים" פתח תקווה])

כלום.

בזמן האחרון הכרתי מ-ל-א אנשים ממש נחמדים שאני ממש מחבבת אותם והם פשוט בני אדם כאלה (:

חופש מהנה ל-כ-ו-ל-ם!!!

הגמילה שלי הצליחה סופית!

הבן הזה שכל הזמן דיברתי עליו שהוא עושה לי רק רע.

נעלם מהחיים שלי!!!

אני מרגישה כ"כ טוב עכשיו כשהבן אדם הזה יותר צץ בחיים שלי.

כל השנה ניסיתי להשיג את המטרה הזאת ועכשיו זהו! זה נגמר D:

הבן אדם הזה הפך להיות כ"כ מגעיל השנה שזה מטריף אותי!

למשל כשאני וליאורה הלכנו לטייל מאחורי הבית שלי על הסקיידבורד שלה (אמא שלי לא הרשתה לי לקחת גם את שלי כי היה חושך ><")

ליאורה אמרה לבן אדם הזה שאני והיא הולכות לטייל והבן אדם הזה מרוב חוצפתו שאל עם הוא יכול להצטרף! קולטים?!

ועוד אחרי שאני והבן אדם הזה רבנו הוא שואל ככה ברוב חוצפתו!

ואז ליאורה אמרה:"לא ניראה לי שהיא תסכים להסתובב איתך" והיא אמרה את זה בטון של "WTF?!"

חעחע זה היה קורע כשהיא סיפרה לי את זה XDD

אני שונאת את הבן אדם הזה!!!

ובדרך כלל אני לא שונאת אנשים כמו שאני שונאת את הבן אדם הזה!

אני עדיין לא מוכנה להגיד מי זה כי זה יהיה קצת טיפשי כי סך הכל עד לפני שנה היינו מין החברים הכי טובים...

אבל זה עבר! היסטורה! פרושלייה*!

 

3> אצ'קלונע D=

*פרושלייה- עבר ברוסית

נכתב על ידי המבוקשת אצ'קלונע :C , 9/7/2008 09:04  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות גרפיטי ב-17/8/2008 16:37
 





3,299

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמבוקשת אצ'קלונע :C אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המבוקשת אצ'קלונע :C ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)