לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ירצו יאכלו - לא ירצו לא יאכלו


אם, אשה, פעילה, איכפתית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

משפט שעשה לי את זה


שמעתי היום משפט ש"עשה לי את זה"

 

אמרתי לעצמי: וואוו

 

המשפט היה משהו כזה: "כשמשהו נאבד, סימן שכבר לא צריך את זה"

 

כן, מין משפט בנאלי שכזה, אבל הוא לא מניח לי.

 

כמה פעמים קרה לנו שאיבדנו משהו וחיפשנו אותו וחיפשנו אותו ואכן הוא לא נמצא.

ויכולנו לחיות בלעדיו.

כי כנראה שזה כבר לא היה כזה נחוץ.

וכמה פעמים איבדנו אנשים, איבדנו את המייל שלהם, נאבד לנו הנייד עם המספר שלהם, וכנראה שכבר לא היינו צריכים אותם בחיים שלנו. כי הסתדרנו עם זה.

וככה לגבי בן זוג שעיבדנו את הפרידה ממנו. אם הוא כבר לא בחיים שלנו כנראה שאנחנו כבר לא צריכים אותו יותר. כבר עברנו את השיעורים שהוא הביא איתו לחיינו.

 

המשפט הזה ככל שאני מגלגלת אותו נראה לי יותר ויותר נכון.

תחשבו על זה

נכתב על ידי , 27/3/2007 16:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 65






4,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לירצו יאכלו - לא ירצו לא יאכלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ירצו יאכלו - לא ירצו לא יאכלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)