לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ירצו יאכלו - לא ירצו לא יאכלו


אם, אשה, פעילה, איכפתית


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פרוייקט שבעת האושפיזין שלי


קיבלתי הזמנה מ חומות של תקווה להשתתף בפרויקט שבעת האושפיזין שלי.

 

הייתי מזמינה לסוכה את:

 

1. שולמית אלוני - שאני מעריכה ואוהבת שנים רבות, לשיחה ולימוד משותף.

2. אמא תרזה - שקראתי לא מזמן ספר שלה, והיא שיעור אחד ענק בנתינה.

3. אבא שלי ז"ל - ממקימי קיבוץ בגליל, אחד האנשים הערכיים המצחיקים והאוהבים שהיו בחיי, שנפטר כבר למעלה משני עשורים, ואשר אני מתגעגעת אליו  ולשיחות איתו מאד מאד.

 

4. אחמד טיבי - שבצעירותי חלמתי להיות העוזרת הפרלמנטרית שלו... (הוא לא יודע על כך...)

5. אמיתי סנדי - שאני קוראת את הבלוג שלו, ואוהבת את הכתיבה שלו נגד הכיבוש אמיתי סנדי

6. הרב עו"ד גלעד קריב - שנלחם על זכויות האדם, איש דתי חכם ושפוי.

7. דיפאק צ'ופרה - ללמד אותי.

 

וכדי לפגוש את כל אלה יחד איתי הייתי מבקשת מבני להצטרף, לשאול, להקשיב, ללמוד בדרך למציאת דרכם בחיים ופיתוח השקפת עולמם.

 

חג שמח

 

 

 

 

נכתב על ידי , 26/9/2007 16:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 65






4,036
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לירצו יאכלו - לא ירצו לא יאכלו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ירצו יאכלו - לא ירצו לא יאכלו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)