לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Look at the earth from outer space and open up your eyes

כינוי:  yellow woodstock

בת: 36

ICQ: 164343557 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

סגול.


האם לנצח אני אשאף אל החופש? תקופה לחוצה [הכל יחסי] וכל מה שאני חושבת עליו זה מתי מנוחה תמשך יותר מיום אחד ללא תסכול בסופו.
עולה על אוטובוס מלא אנשים. מעבירה מבט אל עבר היושבים ובליבי תקווה לפנים מוכרות, או אפילו ידידותיות יספקו. ללא מוזיקה, ללא חומר קריאה חושבת כמה נחמד עם באוטובוסים היו עיתונים ומבינה שזה לא יעבוד כי זה רק יגרור בלגן ניירת.. מי יזם את הרעיון שאצל רופאי שיניים צריך להיות מגזינים ישנים? והאם הם באים ישנים או מתיישנים שם?

למה תמיד יש הפסקות חשמל כשיש שיר טוב, שיחה קולחת או אתר משעשע?
יש לי הפרעות שינה.
מתי אני אשים לב יותר למה שאני צריכה ופחות למה שאני לא? מתי אני ארגיש טוב?
.....ואולי אצליח יום אחד לצאת.

sia - breath me
נכתב על ידי yellow woodstock , 26/11/2005 22:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyellow woodstock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yellow woodstock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)