לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Look at the earth from outer space and open up your eyes

כינוי:  yellow woodstock

בת: 36

ICQ: 164343557 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

לרדוף את זנבי


Questions of science, science and progress

Do not speak as loud as my heart

Tell me you love me, come back and haunt me

Oh and I rush to the start

Running in circles, chasing our tails

Coming back as we are

 

אומנם אני כבר לא כותבת. החוויות והרגשות שלי לא מתנסחות בכתב ואיבדתי עניין.

אבל אין עוד מקום שאני יכולה לכתוב בו כמה שורות משיר שדיברו אליי ברגע מסויים.

אחת האהבות שלי למוסיקה, היא לפעמים יכולה לקרוא את מחשבותיי...

נראה שכל קשר, מכל סוג כלשהו מתחיל מצויין ומתדרדר לדעיכה מהר מידי. מאבדים בי עניין וזה כבר לא מחזיק מעמד.. שיחות בכוח וגם זה לא.

נכתב על ידי yellow woodstock , 8/1/2006 20:00  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyellow woodstock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yellow woodstock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)