לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Look at the earth from outer space and open up your eyes

כינוי:  yellow woodstock

בת: 36

ICQ: 164343557 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

נעה של הים



השיער שלה מתנופף ברוח
יש לה בשקית ספר ותפוח
יש לה נטיה בלי סיבה לסבול
נועה של שמיים נועה בכחול

 

והגלים יורדים עולים ועננים כתומים סגולים
והשקיעה כל כך כחולה - אפשר לטבוע
ולא לשמוע שיר על נועה

 

לפעמים צוחקת ככה סתם
היא פשוט כזאת נועה של הים

 

 

חלומות שפרחו מראשי עלה על פני הקרקע מחדש:
הרצון של לדעת כיצד לגלוש [לא, לא באינטרנט! גיקים..], בניחוח השירים של נערי החוף.. surfing USA.
לרכב על הגלים, לשלוט בכחול האהוב הזה כל כך.
על גלשן, מותאם לי, על גביו איורים וטקסטורה יחודיים, רק שלי.

להריח את המלח, אולי גם להרגיש את החול ולבלוע קצת מים.


אל חלום זה מצטרף חלום הצלילה, לאסוף לי כוכבים..

לחדור לתת קרקעי ולגלות את ממלכת הים, כמעט לגעת בנתיניה.

לנשום, לעצור את נשמתי..

 

 

אני והאהבה שלי לים. כנראה שזה עובר בגנים.

נכתב על ידי yellow woodstock , 17/1/2006 23:52  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyellow woodstock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yellow woodstock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)