לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מאחורי הצלילים


"רַק מִי שְמִשׁתַּנֶּה, נִשְׁאַר לִי קָרוֹב" (ניטשה)
Avatarכינוי: 

בת: 42





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

7 בום


הגילטי פלז'ר שלי הוא ללא ספק קריאת רומנים רומנטיים. או כמו שאני נוטה לקרוא להם ב"עדינות" – ספרי זבל. עם זאת אני חייבת לציין שגם לי יש סטנדרטים מסוימים ולכן דניאל סטיל לא תיכנס אלי  הביתה. (נורה רוברס, ג'ודית קרנץ ואמנדה קוויק דווקא כן)

 

לא ראיתי את מלחמת הכוכבים. אף לא סרט אחד מהשישייה.

 

גם לא את החוש השישי.

 

למרות שאני שונאת כבד בכל צורה או אופן הכנה (ונשבעת לכם שאני מנסה לטעום כל פעם כי זה נראה ממש טעים), הבורקס במילוי כבד שאמא של זוגתי מכינה שובר אותי כל פעם מחדש. הוא פשוט טעים באופן מוחלט.

 

שהייתי בשנת שירות היה לנו כלל שלא אוכלים אבוקדו בכפית, אלא רק על לחם. אני המצאתי את הכלל הזה וניסיתי לדבוק בו בכל מחיר, בגלל שהיינו שינשינים עניים, ואבוקדו זה מצרך יקר (יחסית) ואני מסוגלת לחסל בערך 3 אבוקדואים ביום אם לא מרסנים אותי. (וכן, אני יודעת כמה זה ביזארי, המדריכים שלנו צחקו עליי בגלל זה לאורך כל השנה)

 

כשהייתי בת 3 אשתו של אחי המאומץ הביאה לי במתנה ליומולדת בובת דוב קוטב קטנה. היא נמצאת אצלי עד היום, וקוראים לה נִינִי.

 

מתוך 30 חנויות (בערך) שבדקתי אתמול בקניון עזריאלי, רק ל-7 היו שמות שנכתבו בעברית. (אז מה עם זה לא עליי, זה מקומם, מכעיס, ואפילו מעליב, שתפיסת השיווק היום היא שכל מה שכתוב באנגלית – אפילו עם זה שייך למפעל עברי למהדרין – שווה יותר)

 

אם לא נהניתם אתם מוזמנים למסור תלונות לאלה, שבגללה הכל התחיל.

ומגדלנה, פיצפונת (כי לי מותר), נ"ב, דיאלו, קוראת מחשבות, – אתן מוזמנות להמשיך את השרשרת (כי ברור שאתן נהניתן, לא?!)

נכתב על ידי , 16/12/2008 13:14   בקטגוריות מקובלת  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlabyrinth אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על labyrinth ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)