לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מהלב אל האוזן

מהלב הספרותי אל אוויר העולם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

הסבל האנונימי של הקורבנות האפורים



האם הדובה פקחה את עיני אל הנצח המתפתל. הדממה הפכה למגינה פורחת אשר הפילה דלתות. לי, הייתה האפשרות לאן ללכת. כאשר האיש הבוער נשאר הרחק הרחק מאחורי.

אני זוכר את הרוח. היא סבבה סביבי, מלטפת ומחבקת. לוחשת מילות אהבה, מרוממת. ואז היא פסקה, ועמדתי במה שיכל להיות רק עדן.

ירוק. כך נראה העולם. פורח וצומח מקושט בצבעי הצהוב והסגול של הפרחים, הומה צליל משק כנפיי יצורי החרק שאכלסו אותו. היה שקט. הייתה הרמוניה. יכולתי לישון מבלי לפחד.

אך החלומות על אהובת ליבי, על ביתי, נעלמו כאשר הד קולו נשמע בדמיוני. הוא נשאר הרחק מאחור, אך הוא נשאר בחיים. הוא נשאר בעולם הארור ההוא, העולם הגוסס, וכמו סרטן, הוא כילה אותו עוד תומו, הפך ללהבה אחת אדירה והמריא גם הוא אל השמיים.

כאשר הסתער על האם הדובה היא חסמה את דרכו, מפזרת אבק כוכבים זהוב, הודפת אותו אלי. צחוקו הנלעג שוב נשמע באוזני, כה מוכר, הרי היה חלק ממני.

הוא צחק כאשר נחת על כר הדשא. ולמען האמת, שמחתי גם אני. הגלימה האפורה הזו הסתירה אותי דיי זמן, וכעת היינו שוב שלם יחיד. הוא לחש לחישות ארוכות, ואני צחקתי, צחוק של נער תמים. וזה כל שנדרש. כי כעת בערתי גם אני. ורגע לפני שכל שערי הגיהינום עמדו להישבר, ריסנתי את גבירת המוות במילים עדינות מתקופה שעברה מבלי לשוב. ועמדתי לצאת למלחמה.

הוא עמד מולי, בוער. עמדתי מולו, בוער גם כן. "בוא" אמרתי, והוא בא, אל על, אל הלא כלום.

נכתב על ידי טאווריש , 13/5/2010 21:01  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  טאווריש

בן: 34

תמונה




8,908
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטאווריש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טאווריש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)