לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Wanna become thinner and thinner

Avatarכינוי:  Ana life

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

היי כולם


וואו, לראות את הפוסט האחרון שפרסמתי היה לא אמיתי בשבילי...

כמעט שנה חלפה... 10 חודשים אם לדייק..

אז הנה כמה דברים שעברו עליי..

במשך שנה לא הפסקתי לספור קלוריות, נכון שזה לא עזר אבל זה פשוט הרגל מי כמוכן יודעות..

חברות שלי קוראות לי שמנה (בצחוק כמובן) אבל בכל צחוק יש קצת אמת... ואמרתי שדיי כבר נמאס.

חודש וחצי חודשיים בחדר כושר בערך 4-5 פעמים בשבוע.

אכילה מצומצמת של ספירת נקודות של "שומרי משקל".

ירדתי מ54 ל50 תוך חודש ואז פשוט הפסקתי לרדת מה שהוביל לזה ש...

הפסקתי עם החדר כושר והספירה לפני כחודש וחצי

וכיום אני שוקלת 51.

 

מצד אחד אם אני מסתכלת אחורה ורואה שאני שקלתי 56 קילו לפני ונאבקתי כ"כ קשה כדי לרדת ל53 ה51 כיום הוא נפלא.

 

אבל אני לא מסתפקת בזה, אני מסתכלת על עצמי במראה ועדיין רואה את השומנים שלי נשפכים מכל מקום, אני עדיין הופכת את כל הארון כשיש לי יציאה עם חברים ואני מרגישה שמנה ומכוערת בכל בגד שאני לובשת לא משנה מה...

 

חברתי הטובה, *** שתבורך, תמיד הייתה שמנמנה והפכה לשמנה בשלב מסוים.. כמה שלא נעים לדבר עליה ככה.

 

-אבל- 

 

היא רזתה כל כך הרבה בזמן האחרון, היא פשוט רזתה כל כך הרבה בזמן כל כך קצר. אני כל כך שמחה בשבילה, באמת, אבל הקנאה הזאת פשוט הורסת אותי... עדיין יש לה להוריד אבל בהשוואה למה שהיא הייתה היא פשוט נראית כל כך טוב בכל פעם שאני רואה אותה היא רק נהיית רזה יותר ויותר.

 

ואני מסתכלת על עצמי ועל הזמן שחלף, ואני חושבת שעד עכשיו אילו רק התמדתי יכולתי לשקול 40.... קשה לי, כל כך קשה לי...

 

גם יש לי חבר חדש ומקסים שאני נורא אוהבת, ואני קראתי לו לפעמים "שמן שלי" (שאגב הוא היה שמן פעם אבל הוא דיי רזה עכשיו) אבל ממש ככינוי חיבה ואפילו לא בכוונה מזערית של רמז לגבי המראה שלו.

כנראה שהוא חשב שגם אני אראה את זה ככה, ולפעמים הוא קרא לי "שמנמנה" או זרק איזו הערה לגביי הגודל שלי כי הוא גם קורא לי "קטנטנה" ולכמות האוכל שאני אוכלת ביחס לגודל שלי עד שלילה אחד פשוט פרצתי לו בבכי היסטרי בטלפון.

כמובן שהוא ממש לא התכוון והוא תמיד אומר לי שאני הכי יפה בעולם ושאני מושלמת ובלה בלה בלה...

אבל העניין הוא שלא משנה כמה אנשים יאמרו לי את זה, אני לא מרגישה ולא ארגיש ככה עד שאני אראה את הספרות 43-45 על המשקל.

 

אז הנה אני שוב כאן, מתחילה הכל מחדש ומתכוונת לתת את כל מה שיש לי כי שום דבר לא טעים כמו שרזון מרגיש.

אני רוצה להיות מהבנות הרזות רזות שלא משנה מה הן ילבשו הכל ייראה טוב עליהן.. אני רוצה להרגיש רזה ולהרגיש יפה.

כי אפילו שאני שוקלת 51 ולא 56 כמו לפני שנה אני בכלל לא מרגישה טוב עם עצמי, כמה שמעודד להסתכל אחורה ולהגיד שהיה גרוע מזה, מבחינתי, כרגע רע לי מאוד.

 

אז בהצלחה לי, ובהצלחה לכן.

 

אוהבת המון 3>

אנה.

נכתב על ידי Ana life , 5/8/2009 23:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,748
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAna life אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ana life ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)