לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Absolutely Faboulos


"לחיות הוא אחד הדברים הנדירים ביותר, רוב האנשים פשוט קיימים" - אוסקר ויילד

כינוי: 

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

אז מה התכנון לעכשיו?


זהו, עברתי את הרסיטל ובערך את השלב הכי מלחיץ בחיי...והאמת, היה ממש אחלה

 

אמנם הדלקת חזרה והולכת להיות לי תקופה לחוצה רצח...

אז מה,

 

אני יכולה לנוח, נפשית.

וחוץ מזה, שאני אוהבת את הבחור שלי, בטירוף.

יום טוב, שבוע נהדר, והמשך חיים נפלאים.

יעל.

נכתב על ידי , 3/4/2008 18:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של An Cat Dubh ב-29/9/2008 12:18



13,398

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAbsolutely Fabulous אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Absolutely Fabulous ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)