לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life(:



כינוי:  barbie!!!

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

הכל זה לטובה ... אני מקווה ..


למה לפעמים אני פשוט מרגישה שאנ'לא יהיה מאושרת .. למה ..

מה סך הכול ביקשתי מישהו שיאהב אותי ואני אותו

וכל פעם משהו צריך להרוס לי .. זה כבר מצחיק אותי מרוב שזה עצוב ..

בחיים שלי לא פגעו בי בצורה כזאת ועכשיו קיבלתי את זה בבום

מספר לי כמה הוא אוהב אותי וכמה שאני מדהימה ואחרי זה אני מגלה

שאני לא היחידה ששומעת את זה יוצא מהפה שלו

ולמה דווקא תמיד מי שאני רוצה אני לא יכולה לקבל וחוץ ממנו כול העולם מתחיל איתי

אבל לא רק הוא לא .. או שבמקרה הזה הוא כן אבל אחרי זה אני מקבלת ממנו סכין בלב ..

כ"כ הרבה זמן לא הרגשתי נפגעת מאהבה ..

וממש לא התגעגעתי להרגשה הזאת ..:(
אבל אני יתגבר אני יהיה חזקה אחרי ואחרי שאת רואה מי הם באמת החברות שעוזרות לך ..
שידעתי שהן יעזרו ועכשיו אני עוד יותר בטוחה שהן חברות (:
לפחות יש משהו שכרגע משמח אותי (:
בכול מקרה ... קורס מדצים ? היה הדבר הכי מדהים שבחיים שלי עשיתי ..

אני כ"כ מתגעגעת הכרתי שם אנשים מדהימים והיה פשוט כיף ! (:
הייתי כבר אצל חברה מהקורס והיה כ"כ מצחיק וכיף .. ואני מתגעגעת עליה ..

אבל אני עוד יבוא עליה בחופש והיא עלי [:

ועוד שבועיים מסע חוף - יאלללללללה בלאגן (:
בקיצור מקווה שהכול יסתדר שיר שהוא כל כך נכון .....

עכשיו את לא רואה
מבעד לדמעות
אולי קשה לראות
זה לא שאת טועה
את לא יודעת איך
לתת לו שיילך ממך

הם מספרים לך
נותנים לך אלף דוגמאות
את שונאת שאומרים לך
הכל היה צריך לקרות

הכל זה לטובה
גם אם זה נראה עכשיו אחרת,
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה
הכל זה לטובה
חכי לפני שאת סוגרת
תהיה לך אהבה
הרבה יותר גדולה

מתחת לשמיכה
עושה אותו גיבור
בוחרת מה לזכור
הזמן שאת צריכה
נמשך כמוך אליו
הולך בעקבותיו
עכשיו

הם מספרים לך
נותנים לך אלף דוגמאות
את שונאת שאומרים לך
הכל היה צריך לקרות

נכתב על ידי barbie!!! , 21/7/2007 10:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbarbie!!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על barbie!!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)