לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

משעמם לי...



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

שקרים.


שקרים.

כולנו משקרים. אם יש מישהו שקורא פה וחושב שזה לא נכון שיבוא ויגיד לי

שהוא לא שיקר אף פעם בחיים שלו.

אני ואחותי בעקבות סידרת טלוויזיה עשינו תחרות. ספרנו את השקרים שלנו

כל יום ומי שהיה לה פחות שקרים ניצחה.

ביום טוב הינו משקרות 4 פעמים כל אחת.

בימים פחות טובים 8-10. ואת האמת זה נראה לי בכלל לא הרבה.

 

למה אנחנו משקרים?

אני אוהבת לראות ערוץ שמונה. זה כיף. הייתה שם תוכנית יומיית על ילדים,

צילמו אותם במשך שבע שנים. מהשניה שהם נולדו, את האמת שאפילו לפני.

כל יום את ההורים שלהם ואז כל שנה הם הוציאו את הפרקים של אותה שנה.

כשהילדים היו בערך בני שלוש, היה פרק על שקרים.

כשילד משקר זה מראה על חוכמה, הוא משקר כי הוא יודע שאם הוא יגיד את האמת

הוא יענש, כלומר שזה משהו לא טוב.אז הוא משקר בשביל לא לקבל את האונש.

 

אבל עכשיו שאנחנו חכמים ומבינים, למה אנחנו משקרים? בגלל שאנחנו חכמים?

או בגלל שאפילו אנחנו לא רוצים לשמוע את האמת?

 

מסקנות משקרים: סתם שיעמם לי ורציתי לעדכן. תתעלמו. העידכון הבא יהיה באמת שפוי. אני מקווה.

א.ט.ד.מ

נכתב על ידי א.ט.ד.מ , 12/8/2007 18:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  א.ט.ד.מ

בת: 17




211

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לא.ט.ד.מ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על א.ט.ד.מ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)