לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סניילוגיה-הדת של החילזון המשוגע


תמיד ידעתם שאתם צריכים לסגוד לי. עכשיו אתם יודעים למה.

Avatarכינוי: 

בן: 28

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

יומולדת שמח,יומולדת שמח,יומולדת שמח וכו'


הי!

לפני שישה ימים חגגתי את העובדה שלפני 15 שנה הוצאתי בכאב מבטנה של אמי.

הנה תיעוד של מה שחברי הטובים ביותר (והיחידים) עשו בשבילי:

 

מר גרבוני והבחור ההונגרי שאומר בוהן ישבו על הספה וראו טלוויזיה שלפתע אני נכנסתי לחדר.

"הי חברה!"

"הי!"

"בוהן!"

"נו..." אמרתי ברמיזה לכך שמשהו אמור לקרות.

"מה?"

"איזה יום היום?"

"יום העצמאות הקנדי? יום מותו של קוונטין טרנטינו? יום הדין?"

"בוהן?"

"לא. זה היום הולדת שלי!"

"אה,מזל טוב!"

"בוהן!"

התיישבתי לידם על הספה בזמן שהם טפחו לי על הגב.

"אז" אמר מר גרבוני "אתה בן 18,בוא נלך לקנות לך בירה."

"לא"

"אז  אתה בן 16,בוא נלך לקנות לך נערת ליווי!"

"לא"

"אז אתה בן 21 בוא נלך לקנות לך בירה באמריקה!"

"לא"

"אז אתה בן 40 בוא נלך לקנות לך נערת ליווי?"

"לא!" אמרתי בזעם "אני בן 15"

"אה" אמר מר גרבוני באכזבה.

"אני הולך לחדר שלי" אמרתי בכעס והלכתי.

מר גרבוני והבחור ההונגרי שאומר בוהן נשארו שם לבד.

"אז" אמר מר גרבוני "רוצה ללכת לקנות נערת ליווי?"

"בוהן!"


עד כאן להפעם

 

שלכם בטיפשות בת 15 שנה,החילזון המשוגע

נכתב על ידי , 17/7/2010 20:46   בקטגוריות הה?  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



7,222
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכומר החילזון המשוגע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכומר החילזון המשוגע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)