לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אילו חיי...


THIS IS ME

כינוי:  shahaf18

בת: 30

ICQ: 348810260 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

9/2008

לעשות את זה או לא?


אני לא יודעת אם להיפרד ממנו או לא ...

ואני ידעתי..הייתה לי הרגשה שכשלא יהיה לי טוב (ואני ידעתי שזה יקרה)אני לא יוכל לעשות את זה

כי המשפחה שלו מכירה אותי טוב..ואני לא רוצה שאחר יווצר מצב שיש איזשהו "משהו" בגלל שניפרדנו...

אני גם לא יודעת איך לעשות את זהה ..כי לתרץ לו תירוץ יסבך את הכל ...

אני פשוט רוצה להגיד את האמת

שלא טוב לי ...

שאני מתפדחת...

שהוא היה קצת חסר טקט

ושפשוט לא מתאים לי ...

כי באמת לפי מה שאני הבנתי ...

כרגע לא מתאים לי קשר רציני...או שמתאים לי פשוט לא איתו ..

אני לא יכולה שזה יהיה מישהו שאני מכירה את המשפחה שלו כל כך טוב אפילו יותר מהמשפחה שלו..

וידידים שלי שאני מכירה את המשפחה שלהם ככה זה לא נחשב כי ההורים שלי לא מכירים ו..יש עוד אלף סיבות שפשוט אי אפשר להסביר....

אני פשוט מרגישה כאילו המשפחה שלו היא ..כאילו אני יותר מידי כזה ..איתם בקטע של.........אוווחחח אני אפילו לא מצליחה להסביר .....

מי שהבין הבין ...

אני רק יודעת שיש לי אומץ לעשות את זה ושאם אני יעשה את זה יהיה לי טוב אחר כך וזה מה שחשוב כי אני לא צריכה לסבול בגלל זה ...

אבל אני לא יודעת איך להגיד ..אני לא יודעת מה הוא יחשוב עליי אחר כך...

וחוץ מזה שכבר הרבה התלהבו ואמרו "יווא הלוואי תשארו חודש .." ובלה בלה בלה בלה בלה בלה .....

וגם בזמן כזה שהפכנו להיות חברים

אז הוא אמר שחברה שלי אמרה שלא נשאר הרבה זמן..(אני יודעת שהיא לא אמרה את זה )

ואני אמרתי "למה לפתוח פה לשטן"

שזה נראה בעצם אומר שאולי אני כן רוצה להיות איתו הרבה זמן...

ועברו כולה שמונה ימים ופתאום לבוא ולהגיד .."לא מתאים לי "

זה יהיה לא כל כך נעים...נכון?

ואיך אני יגיד לו ...

"תקשיב משהו לא מסתדר לי...ואני יודעת שלא נשארנו הרבה זמן אבל ..לא מתאים לי ואני מרגישה שלא טוב לי ..,"

נראה לי שזה יהיה רעיון טוב להגיד לו ככה ..או שבעצם לא..או שאולי..אוחחחחחח!

ויש עוד כמו מה שהוא עשה לידי שאני שונננננאאאאתתתת וכל מי שמכיר אותי יודע שזההה מגעיייל אותי ....

ואני פשוט לא סובלת אנשים עם חוסר טקט(שלפעמים אני גם ככה...כן כן אני לפעמים לא סובלת את עצמי)

בקיצור זה מווד מסובך

ואני פשוט לא יודעת מה לעשות אוווףף

 

 

 

יומטוב!

 

נכתב על ידי shahaf18 , 5/9/2008 09:48  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,652
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshahaf18 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shahaf18 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)