לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אילו חיי...


THIS IS ME

כינוי:  shahaf18

בת: 30

ICQ: 348810260 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

8/2008

אילת .


רציתי להוסיף תמונות מאילת אבל משום מה המחשב לוקח לו יותר מידי זמן וגם אחרי שהוא טוען זה לא מעלה לי אז ..

סוריי ......

אולי יותר מאוחר אני יצליח להעלות תמונות מאילת ..

 

 

יום טוב צ'יקו .

 

 

נכתב על ידי shahaf18 , 18/8/2008 18:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אילת.


אילתת ...אני נוסעת לפנות בוקר לאילת

ניב אני יביא לך צמיד יפה כזה מעור כמו זה שאיבדת ..לפחות אם אני יימצא אחד כזה ..בלי נדר אני יביא ללך אותו

אהה וחבל שאין לי אמא'לה..

 

נועה גם לך אני יבוא משהו לשמח אותך ולנסות להשכיח לכמה רגעים את הכאב על כך שזיו עזב..

 

אוהבת צ'יקו שנ"י

 

אזז נתראה בעוד שבוע עם עוד פוסט ואולי תמונות ואולי בקיצור...פוסט תמונות .

 

 

 

 

 

 

 

יום טו ב

צ'יקו

נכתב על ידי shahaf18 , 9/8/2008 22:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה היה כל כך מרגש


זו אולי לא הייתה מסיבה טיפוסית עם ריקודים ובלאגנים ..

אבל היא בהחלט הייתה מסיבה אחת הטובות ...מרגשת ושטופת דמעות לקראת הסוף ...מסיבת פרידה ממש מהלב ובו נגיד כמו שחברות שלי שבצופים סיפרו שלי שיש מסדר דמעות וסיפרו לי איך זה

ככה הרגשתי ממש כמו במסדר דמעות אפילו יותר מרגש ממה שבצופים !

 

אז כן הוא כבר נסע ..

זיו כבר רחוק מאיתנו בכמה מאות קילומטרים ......

כן ,יש לנו טלפון לדבר איתו וזה יהיה כאילו אנחנו מזמינים חבר לשחק איתו ...

כי זה בזק ..

אבל עדיין כואב על כך שהוא עזב ..

בהתחלה כשהגענו אליו כולם התנהגו כרגיל למרות כל הכאב ..

כתבנו לו באלבום ואחר כך שיחקנו משחק קטן ואז שרנו לו שיר ...

 

שיר פרידה לזיו – "לכי ילדה אהובה"

 

בית 1: אל תלך זיו נשמה

לארצות רחוקות

יש עוד הרבה מה לראות

אם נישאר פה לבד

לא יהיה אף אחד

שירים לנו יד

 

בית 2: לא נשכח אותך לעולם

נבכה פה כולם

נהיה עצובים כל הזמן

עם כל העצב הזה

רוצים לאחל

שיהיה לך כיף

 

פזמון: לא לא זיווש שלי

תמיד כשעצוב לי

אתה פה איתי

לא לא זיווש שלי

תישאר

 

בית 3: מה שאפשר להגיד

אין לו קטן

17 זה מצוין

בובי של שרווי אתה

מבאס כל הזמן

בבדיחות כמובן

 

פזמון: לא לא זיווש שלי

תמיד כשעצוב לי אתה פה איתי

לא לא זיווש שלי

תישאר

 

בית 4: מה שנותר לאחל

שהכי בעולם תהנה שם

תצחק תבלה ותאהב

אנחנו לך נחכה

 

בית 1: אל תלך זיו נשמה...

 

פעמיים פזמון: לא לא זיווש שלי  

תמיד כשעצוב לי אתה פה איתי

לא לא זיווש שלי

תישאר.

 

שיר מצחיק קצת ומרגש הרבה ...

אני רוצה להדגיש כמה חלקים מהשיר:

"אל תלך זיו נשמה

לארצות רחוקות

יש עוד הרבה מה לראות

אם נישאר פה לבד

לא יהיה אף אחד

שירים לנו יד"

 

ועוד חלק:

"לא לא זיווש שלי

תמיד כשעצוב לי

אתה פה איתי

לא לא זיווש שלי

תישאר !"

 

וחלק אחרון להדגשה :

"מה שנותר לאחל

שהכי בעולם

תהנה שם

תצחק תבלה ותאהב

אנחנו לך נחכה !"

 

 

תשימו לב שהיו שתי משפטים שהדגשתי הכי הרבה :תישאר.

כי הייתי מאווד רוצה שהוא יישאר ואני בטוחה שכוולם היו  רוצים

ו:אנחנו לך נחכה.

כי אנחנו נחכה לביקורים שלו ולבדיחות שלו ולריקודים שלו ולשטויות שלו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

לאט לאט אחרי המסביה התחלתי להבין ,לקלוט את זה שהוא נסע והברזים שלי נפתחו ..

כשהלכתי לישון לקח לי לפחות שעתיים עד שנירגעתי ונרגמתי כי חשבתי עליו כל הזמן

וחשבתי על כל הבנות שבכו בסוף על כל הבנות שהוא חיבק כי הוא לא יכל לראות אותן בוכות וזה היה אחד הדברים היורת מרגשים שעברתי בחיי .

היו כאלה שהיה להם יותר קשה ממני כי אני לא בכיתי באותו הרגע כי עוד לא קלטתי אבל היו כאלה שבכו ובכל זאת היו כאלה שהיה להם יותר קשה ....

אפילו שרוי הזיל דמעות ....זה ברור הם חברים ממש ממש ממש ממש ממש טובים איך הוא לא יזיל דמעות

ואני אולי בכיתי ובטח כוולם בכו אבל זה עדיין לא נתפס ואנחנו כבר מתגעגעים

אני מנסה לחשוב מה יהיה כשהוא יבוא לבקר בפעם הראשונה , ואני רואה אותי קופצת עליו וכל החברים קופצים עליו ועושים אמבוש מטוורף ...

וכל הבנות שוב בוכות ומחבקות אותו ..

אני בטוחה שלאט לאט ממש לאט אנחנו נתרגל לעובדה שייקח זמן ..הרבה זמן עד שהוא יחזור כי בכל שאת ארבע שנים ..זה לא הולך ברגל !

וכן יהיה לי קשה לדעת שהוא שם ואנחנו פה ....

והוא מתחיל חיים חדשים חברים חדשים שפה שונה ממה שהוא רגיל .

ואנחנו ממשיכים פשוט עם קושי קטן ...הוא לא פה.

רשמתי לו באלבום ברכות שישמור על קשר ואפילו את הפלא שלי ...

ושמתי לו תמונה שלי :

 

 

אני חושבת שהיא יפה ..

כל אחד רשם לו ברכה שאלבום ..לא כולם שמו תמונות כי לא לכוולם היה ..

אבל אני בטוחה שזה אל מה שיגרום לו לשכוח כי לדעתי הוא אף פעם לא ישכח אףףף אחחד!! שמנו לו שתי תמונות של כוולם (למרות שלא כולם היו בתמונות האלו אז בשביל זה יש את הברכות האישיות באלבום )

בהתחלה ובסוף וגם רשמנו לו קטעים מהשיר בתור כותרות.

לא רק אלבום הכנו לו אלא גםמכתבים  מכל אחד ..

אני תוהה האם הוא קרא את מכתבים של כוולם ..במיוחד את שלי כי לא בא לי שזה יאבד ..אף אחד לא היה רוצה שהמכתב שלו יאבד וזיו לא יקרא את זה (למרות שהוא כבר טס בטח פתחתי עכשיו פה..לשטן ...)

אבל אני מקווה שהוא לא יאבד שום דבר והוא קרא הכל ואני בטוחה שהוא יתרגש מאוד מכל המכתבים .

את המסיבה עצמה תכננו לפני אבל מי שאירגן אותה ביום האחרון כי אף אחד לא עשה כלום הייתה צ'יקו שלי

נועה והיא קיבלה עזרה מגל ושרוי אבל בעיקרון זה הכל היא ..

נועה תודה בלעדייך זה לא היה מרגש כל כך !

 

 

לסיום כולנו נתגעגע

וא נשכח ואנחנו נטוס לבקר אותו יש שחף ועדי כבר יודעים מתי הם טסים ...

כל הכבוד!

ואני מקווה שאני גם יצליח לטוס לבקר אותו !

במסיבה עצמה הוא סיפר לנו סיפורים מצחיקים שקרו לו עם החברים ופתאום אני כזה ..

חבל שלא עשינו לו איזה סםר זכרונות כזה ..אבל השקענו מספיק ואני בטוחה שאת הסיפורים האלה הוא לא ישכחח

!!

יום אחרי נסעתי לימית 2000 בהתחלה הייתי שהיי כזה כי חשבתי עליו אבל אחר כך השתחחרתי ועשיתי כל מגלשה ומיתקן שיש שם ..והיה לי ממש כיף ..עם נועה (לא צ'יקו שלי)וניב ושירה ואיתמר..

היה לי ממש כיף !

השתוללנו ורצנו והלכנו לחדר משחקים..שהוא היה רק למנויים אז תוך ארבעים דקות הוציאו אותנו משם ..היה מצחיק..

ואבא'לה שלי(ניב:)   ) שמר עלי שאני לא "יטבע" ושאלתי אותו אם יש לי "אמא'לה"חח..הבנתם? ויש לו שם פרוטקציות כי סבתא שלו עובדת שם יותר משלושים שנה או משהו כזה אז כל מגלשה אחרת שהלכנו או לא יודעת מה הוא כזה יש לו פה פרוטקציות רק כדי שייתנו לנו להיכנס ראשונים וזה היה כל כך מצחיק ....ואני שיגעתי אותם צעקתי והשתוללתי ורצתי חח..והשתולללנו בטייירוףף!!!

היה מעוולה

אז היה לי יום עצוב בטירוף...

ומיד אחר כך יום שמח מאווד..לא שכחתי אבל ניסיתי להמשיך ואני תמיד יזכור אותו במשך כל הארבע שנים שהוא לא יהיה .

אבל אני גם ימשיך להנות ולשמוח .

 

 

יום לפני המסיבה בערב ..ישבתי על המחשב וניכנסתי לנענע והיו מלא תגובות לפסומת החדשה של רשות המיים עם השחקנים שכביכול מתקלפת היו שם תגובות מעצבנות מאווד שאגב הגבתי עליהם והיו שם תגובות שהסכמתי איתם מאווד שאגב גם עליהם הגבתי.

כן עברו עליי שלושה ימים יום אחד ..יותר נכון ערב שהגבתי יותר משלושים תגובות...

אחר היה לךי ערב ממש ממש עצוב כי זייוש החתיך והמתוק ו...אני פשוט מרגישה שאני חייבת לרוץ לשדה כלשהו ולצרוחחח

אההההההההההההההה !

 

ואחר כך יום שמח עם מים ומגלשות ..בימית 2000...אתם יודעים שיש שם 22 מגלשות

תתפלאו (לא כאילו שאכפת לכם אבל סבבה...)

 

זייייווו אני כברר מתגעגעת אלייך מצחיקול ! :] אוהבת המוון !

 

 

 

......יום טוב (:

 

 

 

 עריכה-16:33:

רציתי להדגיש עוד חלק:

"מה שאפשר להגיד אין לו קטן

17 זה מצויין

בובי של שרוי אתה

מבאס כל הזמן

בבדיחות כמובן ."

 

לא לא רציתי להדגיש את זה שאין לו קטן אלא את זה :

"בובי של שרוי אתה..."

 

שרוי זה ידיד טוב שלי חבר של פאפי .....3>

ושרוי המתוק הזה קצת בכה במסיבה ..כל כך מתוק

וזה ברור למה כי הוא החבר הכי הכי טוב של זיו והיה לו ממש קשה יותר מלכל הבנות שבכו(לו ולנועה)

וזה היה כל כך מרגש ועוצוב לראות את זה .

 

עריכה-17:00 :

אני יודעת שנראה כאילו הפוסטמ הזה מאולץ כי יש בו יותר מידי

אבל לא זה מהלב ומהנשמה וכל מי שהגיב כמו חרא לזה הוא מגעיל אותי ברמות  כי זה אומר שאין לו לב להבין כמה קשה לי שזיו עזב וכמה קשה לו רק לי אלא גם לכל החברים של ועד כמה המסיבץ פרידה הזו הייתה מרגשת.

ובגלל זה מחקתי את התגובות שלו !

 

 

 

נכתב על ידי shahaf18 , 9/8/2008 13:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבנות שאני הכי אוהבת !!


והנושא שאני הכי מרגישה רע ...

החברות הכי טובות שלי..ובטח אנשים יגידו "אם יש לך כל כך הרבה בעיות איתן אז אולי הן לא החברות היכ טובות שלך"

אבל זה לא נכון זה ידוע שעם חברים רבים ומשלימים ...אבל הן החברות הכי טובות שלי שפעם היינו מדברות כל הזמן כמעט ..

והם היו שולחות לי הודעות ואני להן ופשוט היינו קרובות בטירוף!

ועכשיו הכל נעלם לאט לאט...אנחנו כבר לא מדברות ואחת מהן אפילו מתחילה להמציא מן כל מיני דברים כאלה שבסופם היא שואלת את אותה השאלה שהיא  שואלת הרבה בזמן האחרון ומושסיפה לה כל מיני דברים שמישום מה אני מרגישה שהאי לא מתכוונת אליהם...

פעם היא הייתה שואלת קודם "אפשר לישון אצלך ?"ואז היייתה מתפתחת שיחה והיא הייתה מקשיבה לי באמת ופתאום כשאני מדברת איתה כאילו היא מדברת עם מישהו אחר ולא מקשיבה לי ורק לפעמים עונה לי על מה שאני אמרתי

ולפעמים היא מתקשרת ככה באמצע היום ושואלת אם היא יכולה לישון אצלי רק אחרי שהיא שואלת"מה איתו ואיך את ובלה בלה בלה"

ואני מצטערת (....)___שאני אומרת את זה ככה סליחה ואני יודעת שאת תקראי את זה ואני יודעת שעוד אנשים יקראו אבל פשוט אני מרגישה שלהגיד לך את זה פנים מול פנים לא ישנה כלוום ולא רק את אשמה בזה אני מודה

אני בזמן האחרון גם התנהגתי מוזר ואת בטח לא תשבי עכשיו תקראי את הכל הפוסט הזה ....אבל אין לי ברירה אני עוד ידבר יאתך ואיתה ..

ואני מצידי יבכה אבל אני רק רוצה שאת והיא תבינו עד כמה אתן חשובות לי ועד כמה אני שמחה שמצאתי אתכן ופתאום כשאני רואה שאני מאבדת אותכן אני רוצה להתאבד בגלל זה ובטח חלק יגידו "מה את בוכה בגלל זה ומה את מרגישה ככה בגללן הם לא שוות ובלה בלה בלה"

אבל זה לא נכון כי כשאתה מוצא מישהו שאתה יכול לדבר איתו שהוא קורא אותך כמו ספר אתה מרגיש שאתה מאבד אדם קרוב אם..אתה מאבד אותו ...ואני כל יום חושבת מה יהיה איתי אם הן כבר לא יהיו איתי ואני מתפללת שזה לא יקרה !!!אבל אין מה לעשות צריך להמשיך אבל בקטע הזה אני לא מתכוונת לוותר ואני לא מתכוונת להמשיך לא משנה כמה קיטשי זה נשמע או נראה לא אכפת לי

כי הן חשובות לי ואם הן לא מרגישות כמוני אין לי בעיה אבל אני יידע שאני הבנתי מזה להיות עם בנות שמבינות אותך גם אם לפעמים אנחנו רבות (שזה לא קרה הרבה)או שמישהי מאיתנו מתנגת מוזר ...ופעם אם מישהי באמת הייתה מתנהגת מוזר היינופותרות את זה ביחד!!

ועכשיו ..כלום! 

נכתב על ידי shahaf18 , 4/8/2008 22:01  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אווף!!


אוףף..

אני מרגישה מאכזבת ומאוכזבת..וגם קצת חרא...

חראא כי אנשים שהיו מגיבים לי כבר לא מגיבים לי.

ואם לא בא לכם לקרוא הכל כי אני מודה זה הרבה..אל תקראו הכל אלא חלקים חלקים מה שאתם חושבים שמעניין ותגיבו עליהם.

 

מאכזבת ..אני מרגישה מאכזבת כי כאילו אנשים מצפים ממני להתנהג כמו כוולם ללכת עם הזרם ולא נגדו ..ואני ממש לא אוהבת את

זה ודווקא אני מכירה את החברים שלי והם לא כאלה נגררים ומושפעים

אבל בזמן האחרון נראה כאילו אם יש מישהו שהוא לא קרוב אלייך אבל הוא חבר שלך ואחר הוא יותר קרוב אלייך אז אתה מתנהג שונה

ואני לא מתכוונת שונה באופן של ...אהה

אלא שונה באופן של .....הנה דוגמא:מזמינים אנשים לסרט ואחד לא יכול לבוא והוא במקרה לא חבר כל כך טוב של זה שתכנן ללכת לסרט והזמין ..הוא חבר שלו אבל ,רגיל.

והוא כמו שאמרתי לו יכול לבוא אז זה שאירגן אומר "לא נורא מה רק בגלל אחד כוולם לא ילכו?"

ואז מתגלה לו שהחבר הכי טוב שלו לא יכול לבוא ופתאום הוא אומר"לא זה לא יפה שהוא לא יכול לבוא ואנחנו ניסע טוב נלך פעם אחרת"

ואני חושבת מה זה הפאקינג דבר הזה....למה ההתנהגות הזו פתאום באנשים ואני יכולה להביא עוד דוגמאות אבל אין טעם ואניי

בטוחה שאנשים כבר הבינו ...ואם לא אז הנה עוד דוגמא(אני יודעת  שזה סותר את מה שאמרתי)

ואני הולכת לתת דוגמא ממשהו שקרה לי ואני לא אומרת שמות למרות שאני כבר יודעת שאנשים שאני מכירה יגידו עליי כל מיני דברים כמו למה אני רושמת את זה ועוד אבל אני חייבת להוציא וזאת לא אשמתי שאנשים שאני מכירה קוראים פה אבל זה העיקרון של הבלוג ולכן ...אני מבקשת סליחה כבר מעכשיו אם מישהו נפגע!

 

 הייתה מסיבה של חברה שלי ..קרובה כזו לא קרובה , ובשלב מסויים רציתי לצאת החוצה עם כמה ידידים שלי ו"ילדת היומולדת"

 ישבה בחוץ עם שתי החברות הכי טובות שלי בקיצור היא ישבה איתן בחוץ וברגע שיצאתי זה היה ככה"לא שחף,אני לא יכולה שתסתובבו החוץ .זה או בפנים או שחוץ."ותארו לכן שבאנדם יושב בחוץ ואומר לך או בפנים או בחוץ והכוונה היא שאם אתה בחוץ אז אתה יותר לא בפנים ואם אתה בפנים אז אתה לא בחוץ עד השבל שבו אתה צריך ללכת .

ואני הגבתי קשה כי ישר חשבתי למה את פה בחוץ עם שתי בנות ואני זה "או בפנים או בחוץ"  אז עניתי לה בחריפות כזו..."בחוץ"

ולקחתי את התיק שלי מבפנים ויצאתי החוצה והיתיישבתי..כמה חברים שלי באו אליי ובשלב מסויים אחת מהן אמרה "אולי תלוו אותי הבייתה שלי נשב שם בחוץ או משהו בדרך נדבר?"ואני אמרתי סבבה אבל משו משך אותנו לשבת שם ולהמשיך לדבר ואז "ילדת היומולדת"

באה ושאלה למה אנחנו עושים את זה וזה ובמקום להסביר לנו מה שאחותה ועוד שתי בנות הסבירו לנו היא התעצבנה והלכה..

ואז חברה אחרת שלי באה ושאלה וגם היא במקום לתת לי לדבר למרות שדי ניסיתי להסביר אבל מרוב עצבים קצת צעקתי אז..היא גם לא הבינה כי בזמן האחרון אנחנו "החבר'ה" בלי לשים לב ואני מתכוונת ממש כמעט לכל החבר'ה פוגעים אחד בשני מבלי לשים לב אפילו וחלק אפילו בכוונה שבתוכה מסתתרת איזשהי תמימות מיותרת !

ואז עוד חברה באה וניסתה להסביר וכמובן שגם היא לא הבינה את המצב שבו היינו (אני ועוד שלושה ילדים שישבו בחוץ)

אנחנו הבנו שקצת פגענו"בילדת היומולדת"אבל היא לא הבינה מה היא עשתה ..

בקיצור החברה הזו שבאה אמרה משפט שהוא מתחבר לזה שאם אתה לא חבר קרוב של מישהו יש לך יחס שונה...

היא אמרה"יש לה עכשיו יומולדת ואנחנו צריכים לגרום לה להיות מאושרת גם אם זה אומר לספוג מה שהיא אומרת ולהיכנס או לא יודעת מה וגם אם זה אומר לקבל ממנה יחס שונה מאחרים"

ואני כזה חשבתי ..ילדה מה פאקינג עובר לך בראש?

כאילו אני לא מבינה למה אני צריכה לסבול יחס משפיל כי היא חוגגת יומולדת?

ואז האחות של ילדת היומולדת באה ודיברה איתנו ושאלה אותי למה אני עושה פוזות לזה לא התייחסתי אבל התייחסתי לזה שהחברים שהיו איתי פתאום משום מקום כבר לא רצו ללכת ("נגד הזרם") הבייתה אז הם נכנסו פנימה פתאום ככה(הם הלכו במקום נגד"עם הזרם") 

לא משנה בסוף הלכתי הבייתה אבל זו הייתה דוגמא טובה כדי שתבינו עד כמה החברים שלי האנשים שאני איתם כבר כמה שנים טובות משתנים ולא לצד הטוב אלא לדי רע...

כי שוב הם לא שמים לב למה שהם אומרים ...ואני מודה גם אני לא שמה לב לרוב אבל אני מדברת עלינו בכללי ואני גם כלולה שם ..אנחנו לא שמים לב מה אנחנו אומרים אחד לשני מה אנחנו חושבים...ומה אנחנו עושים ...שתבינו ידיד שלי נוסע עוד כמה ימים סליחה אני יהיה ספציפית עוד פחות משלושה ימים ואנחנו יושבים בשקט ולא מכתננים כלום והוא פאקינג נוסע לארבע שניים !!
 

וזה היה למה אני מרגישה מאכזבת וגם קצת מה-מאוכזבת

 

ועוד קצת מהמאוכזבת-מאכזבת...

תכננתי ללכת עם חברה לארומה לאכול ארוחת ערב ולדבר רק אני והיא ...והיא אמרה לי שסבבה ואמרתי לה שהיום אני לא יכולה אז ששתינו לא נקבע כלום למחר ונדבר..כעבור יום אני שולחת לה הודעה והיא נמצאת אצל מישהי אחרת והיא לא יכולה לבוא כי הן נוסעות לבקר חברים שלהן ....

טוב אז שאלתי מישהי אחרת ואנחנו קבענו גם שלא נקבע כלום ליומיים הבאים ונדבר ואני באמת לא קבעתי כלום יום אחרי שאלתי אותה אז היא לא יכולה כי ...

ויום אחרי שאלתי והיא לא יכלה כי היא לא בבית ..כאילו הן חיכו שאני יתקשר או יישלח הודעה !!!

 

והנושא שאני הכי מרגישה רע ...

החברות הכי טובות שלי..ובטח אנשים יגידו "אם יש לך כל כך הרבה בעיות איתן אז אולי הן לא החברות היכ טובות שלך"

אבל זה לא נכון זה ידוע שעם חברים רבים ומשלימים ...אבל הן החברות הכי טובות שלי שפעם היינו מדברות כל הזמן כמעט ..

והם היו שולחות לי הודעות ואני להן ופשוט היינו קרובות בטירוף!

ועכשיו הכל נעלם לאט לאט...אנחנו כבר לא מדברות ואחת מהן אפילו מתחילה להמציא מן כל מיני דברים כאלה שבסופם היא שואלת את אותה השאלה שהיא  שואלת הרבה בזמן האחרון ומושסיפה לה כל מיני דברים שמישום מה אני מרגישה שהאי לא מתכוונת אליהם...

פעם היא הייתה שואלת קודם "אפשר לישון אצלך ?"ואז היייתה מתפתחת שיחה והיא הייתה מקשיבה לי באמת ופתאום כשאני מדברת איתה כאילו היא מדברת עם מישהו אחר ולא מקשיבה לי ורק לפעמים עונה לי על מה שאני אמרתי

ולפעמים היא מתקשרת ככה באמצע היום ושואלת אם היא יכולה לישון אצלי רק אחרי שהיא שואלת"מה איתו ואיך את ובלה בלה בלה"

ואני מצטערת (....)___שאני אומרת את זה ככה סליחה ואני יודעת שאת תקראי את זה ואני יודעת שעוד אנשים יקראו אבל פשוט אני מרגישה שלהגיד לך את זה פנים מול פנים לא ישנה כלוום ולא רק את אשמה בזה אני מודה

אני בזמן האחרון גם התנהגתי מוזר ואת בטח לא תשבי עכשיו תקראי את הכל הפוסט הזה ....אבל אין לי ברירה אני עוד ידבר יאתך ואיתה ..

ואני מצידי יבכה אבל אני רק רוצה שאת והיא תבינו עד כמה אתן חשובות לי ועד כמה אני שמחה שמצאתי אתכן ופתאום כשאני רואה שאני מאבדת אותכן אני רוצה להתאבד בגלל זה ובטח חלק יגידו "מה את בוכה בגלל זה ומה את מרגישה ככה בגללן הם לא שוות ובלה בלה בלה"

אבל זה לא נכון כי כשאתה מוצא מישהו שאתה יכול לדבר איתו שהוא קורא אותך כמו ספר אתה מרגיש שאתה מאבד אדם קרוב אם..אתה מאבד אותו ...ואני כל יום חושבת מה יהיה איתי אם הן כבר לא יהיו איתי ואני מתפללת שזה לא יקרה !!!אבל אין מה לעשות צריך להמשיך אבל בקטע הזה אני לא מתכוונת לוותר ואני לא מתכוונת להמשיך לא משנה כמה קיטשי זה נשמע או נראה לא אכפת לי

כי הן חשובות לי ואם הן לא מרגישות כמוני אין לי בעיה אבל אני יידע שאני הבנתי מזה להיות עם בנות שמבינות אותך גם אם לפעמים אנחנו רבות (שזה לא קרה הרבה)או שמישהי מאיתנו מתנגת מוזר ...ופעם אם מישהי באמת הייתה מתנהגת מוזר היינופותרות את זה ביחד!!

ועכשיו ..כלום! 

 

טוב מקווה שלפחות לזה אנשין יגיבו לי וגם הן !!

 

נכתב על ידי shahaf18 , 4/8/2008 21:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,652
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshahaf18 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shahaf18 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)