לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מוביוס


Some of this actually happened

Avatarכינוי: 

בן: 35

Skype:  almog.rubin2 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

Israel uber alle


אני בטוח שאני חי בעולם מיוחד, כמו טרומן.
עולם שכולם בו משקרים לי.
המופע של פיקולו.

כשהם אומרים לי שהם אוהבים מקדונלד, כאשר יש לידם גם בורגוס, והוא גם יותר זול.
כשאומרים לי שהם לא מרגישים את הטעם לוואי הנורא הזה של הקוקה קולה.
כשאומרים לי שהם לא קראו אף פעם ספר בחיים שלהם.
כשהם לא אוהבים ללמוד דברים חדשים.
שהם אומרים לי שהטעם של קפה (מר) זה ממש טעים.

פיקולו "כן, הרגע חזרתי משם"
א' "זה לא איזה שעה נסיעה?"
פיקולו "באוטובוס"
א' "אתה נסעת עד לשם בשביל ... עם מישהי?"
פיקולו "כן ..."
א' "איזה בזבוז של זמן"
א' היא בחורה אגב.

כשאנשים לא מתעניינים בכלכלה. זה הכסף שלך, בן אדם!
כשהם לא צריכים משקפיים. זונות.
כשהם אוהבים שרע להם.
רציני, מה הקטע שלהם?
כשיש רצף אקראי של צלילים והם מצליחים לקרוא לזה מוזיקה.
שהם אומרים לי שהם מבינים את אתגר קרת.
שהם מסרבים לדברים ששנינו יודעים שהם יאהבו כי זה "לא מגניב".
שבנות אוהבות בנים.
שקרניות, עלינו עליכן מזמן. אתן איתנו בכדיי שנשתוף כלים.
שהם לא ראו מועדון קרב.
שהם לא אהבו מועדון קרב.
סתם, עבדתי עליכם, אין אנשים כאלה. אבל אם היו, הייתי חושב שהם משקרים לי.
שהם לא אוהבים כימיה.
ובזה אני מתכוון ב"לא לאהוב לפוצץ דברים".
שהם ערסים.
"בוא, בוא כפרה, רק דיבור"
הומואים.
לא שיש לי בעיה, פחות תחרות לי (למרות שנשים שקרניות והן לא באמת אוהבות גברים).
נענע.
שהוט עדיף על יאס.
שהם לא אוהבים כובעים. או רכבות.
שחברים יותר טוב מסיינפלד.
שהם לא ראו את "תיאורית המפץ הגדול.
שהם לא אוהבים פרסומות.
שהם אוהבים את הבנק שלהם.

רעיונות\ הצעות\ שקרים יתקבלו בשמחה.

נכתב על ידי , 16/4/2010 00:39  
102 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של miss. me ב-18/4/2010 07:20



260,949
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPiccolo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Piccolo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)