לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מוביוס


Some of this actually happened

Avatarכינוי: 

בן: 35

Skype:  almog.rubin2 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

שרביט


זה רק אני או שה"שרביט" נשמע פשוט פאקינג גס?

אני חושב שהיא התחילה את זה.

היא, אגב, באה איתי פעם לערב משחקי קופסא ושרדה בשביל לספר על זה. כבוד.

היא העבירה לי אותו.

גם היא הייתה בערב משחקי קופסא. כבוד.

 

1. האנונימיות בבלוג הזה היא דיי שקר.

מי שלא יודע שקוראים לי אלמוג יכול בנקל לעשות חיפוש קל למייל שלי (לא למסנג'ר) בפייסבוק ולקבל את כל הפרטים עליי.

בגלל זה החלטתי להסתיר את הרשימת חברים שלי, חבר גאון שלי עשה את זה וזה רעיון טוב ממש.

 

2. לכל הגברים במשפחה שלי יש הפרעות קשב וריכוז, ורק אני לא הסכמתי להיבדק.

אני נגד להיבדק כי זה יתן לי תירוץ ללמה אני לא יושב ללמוד כשכל מה שאני צריך לעשות זה לקבל כאפה, לסתום את הפה ולשבת במקום.

 

3. אף אחד מהחברים שלי לא יודע מתי איבדתי את הבתולין.

זה היה בגיל יותר מידיי צעיר עם מישהי שהייתה גדולה ממני בשנתיים, חברה של המשפחה.

אני ל חושב שאפילו האקסית (שקוראת פה לפעמים, היי) יודעת את זה.

 

4. שני חברים שלי נפטרו, אחד שהייתי בתיכון ממחלה לא ידועה והשני היה נהג משאית בצבא בזמן שאני הייתי באוניברסיטה.

השני היה החבר הכי טוב שלי, נקבה ממש, ובזמן התאונה היינו בברוגז.

יום לפניי התאונה התראינו, והוא הראה לי שהוא עשה קעקוע חדש על הגב שנקרא "עץ החיים", קעקוע שהענפים שלו והשורשים שלו מחוברים והם מסמלים את מעגל החיים- חיים הופכים למוות שהופכים לחיים.

זו התמונה שיש בראש הבלוג שלי, ואני יודע שזה ממש קריפי, אבל אני רוצה גם לעשות את הקעקוע הזה.

 

5. אני רוכב על רולר מאז שאני זוכר את עצמי.

כשהייתי בתיכון-חטיבה הייתי נוסע על רמפות ועושה דברים טיפשיים לחלוטין עד שנפצעתי (עדיין יש לי צלקת).

אחרי כמה שנים חזרתי לרכב (אני והחבר מהפיסקה הקודמת הלכנו וקנינו רולר ביחד. הוא היה גרוע) עד שהוא נהרס ועכשיו אני מגרד כסף לקנות אחד חדש.

 

6. החלום שלי זה להיות סופר.

מרצה.

דוקטור.

אני לא יודע מה אני רוצה מעצמי, אבל אני מקווה שאני אף פעם לא אדע.

מה שאני כן יודע זה שאני אוהב ללמוד.

 

7. למי שלא הבין את זה, אני קצין, סגן, ח"א.

שנתיים בצבא פחות או יותר. שכר וכ"א.

 

8. כל מי שנפגשתי איתה יותר משלוש פגישות - היה לה ר' בשם.

אף פעם לא שמתי לב לזה עד שמישהי בשם ענבל (כה קרוב, אה?) ציינה זאת בפניי (בזמן שהיה לי קראש במישהי בשם לירז) באירוניה ש"בטח אין לי סיכוי כי אין לי ר' בשם".

היא צדקה, ואני צריך לפרוץ את הסטיגמה הזו של הר'.

 

9. כל התיכון היה לי שיער ארוך.

בשיער ארוך אני מתכוון לגובה כתפיים.

שנאתי כל רגע מזה, אבל הראשונה הייתה פשוט מטורפת על השיער שלי.

גזזתי אותו קצת לפניי שנפרדנו.

 

10. הפעם כל מה שסיפרתי היה 100% נכון, אז אין לך מה לדאוג סתאיו.

 

 

אני אעביר את השרביט לה-

1. לה, כי היא לא מספרת כלום על עצמה.

2. אליו, כי הוא אוהב לחפור.

3. ולה כדיי שיהיה לה תירוץ לכתוב.

 

אני חושב שהיא כבר עשתה את הפוסט הזה מיוזמתה ... אבל שקלתי.

והיא כבר שברה את החוקים וכתבה גם כן לבד, אז אני לא יכול להעביר לה.

 

פיקולו

נכתב על ידי , 16/7/2012 05:09  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Glenys ב-11/1/2013 00:06



260,953
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , פילוסופיית חיים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPiccolo אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Piccolo ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)