אני לא מבין למה אוניברסיטאות מפרסמות את עצמן.
"אה... סליחה, ראיתי את הפרסום שלכם ואני רוצה ..."
"לא! אתה לא יכול!!!"
זה כאילו עושה להן טוב?
אני לא מבין, באמת.
"הדו"ח שלך לגמריי לא הגיוני! הוא אמור להתאזן עם דו"ח אחר אבל הוא לא"
"בכמה הוא לא מתאזן?"
שתיקה
"נו?"
"בשקל"
"רציני"
"נו... אבל ... אתה יודע שאני לא יכול להתעלם מזה ..."
"אני הבנתי מה אני אקנה לך מתנת שחרור. אני אכין שתי חולצות, על אחת יהיה הכיתוב 'א גורייסה משיגנה' וזו תהיה החולצה שלך, ועל החולצה שלי יהיה כתוב 'א קליינה משיגנה' "
אני חושב שהבירה הישראלית ברת השוואה לקולנוע הישראלי.
שניהם יודעים שאין להם סיכוי להילחם עם הענקים הזרים אז הם פונים לשוק הבוטיק הפלצני וההיפסטרי.
ההבדל הוא שהבירה הישראלית עושה את זה טוב.