לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

כמה נחמד


  • להכניס ידיים לכיסים של המעיל האדום שלא לבשתי מאז העונה שעברה ולגלות מטבע של חמישה שקלים;
  • לשמוע דיסק של שירי שנות השמונים בפול ווליום, (הכנתי לעצמי אתמול), ולרקוד לצליליו באמצע הפקק באיילון;
  • להרגיש שלכל תהום שאליו אכנס, ממנו גם אצא;
  • להבין שלא משנה מה יקרה, אלו הם החיים, וזה עובר;


אמזונה כתבה אותו והזכירה לי- שראיתי את המשפט הזה מוקדם יותר הערב וציינתי לפניי שאני צריכה לשנן אותו לעצמי-

כל שתבקש יתממש


לא לשכוח את זה, לעולם לא לשכוח!


(משום מה אני לא זוכרת שראיתי לפני כן את המשפט הזה, למרות שהוא מודבק על הפגוש של המוכונית שאני מחנה מולה כל ערב)
נכתב על ידי , 21/12/2008 22:28   בקטגוריות אני אוהבת אותי, הדברים הקטנים האלו שעושים את החיים לשווים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)