לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

and so it goes


(המילים למטה)

דווקא רציתי לחלוק עימכם את הגירסה המקורית, היא הרבה יותר טובה לטעמי, אבל יש רק קישור ליוטיוב של בילי ג'ואל שאישית אני ממליצה עליו.


אז תסתפקו בדיויד ארצ'ולטה (אני מעדיפה את הדיויד השני מאותה העונה)


 

In every heart there is a room
A sanctuary safe and strong
To heal the wounds from lovers past
Until a new one comes along

I spoke to you in cautious tones
You answered me with no pretense
And still I feel I said too much
My silence is my self defense

And every time I've held a rose
It seems I only felt the thorns
And so it goes, and so it goes
And so will you soon I suppose

But if my silence made you leave
Then that would be my worst mistake
So I will share this room with you
And you can have this heart to break

And this is why my eyes are closed
It's just as well for all I've seen
And so it goes, and so it goes
And you're the only one who knows

So I would choose to be with you
That's if the choice were mine to make
But you can make decisions too
And you can have this heart to break

And so it goes, and so it goes
And you're the only one who knows

בכל לב ישנו חדר

מקום מפלט מוגן וחסון

להחלים מפצעי אהובי עבר

עד יגיע אחד חדש

 

דיברתי אלייך זהירים

וענית ללא העמדת פנים

ועדיין אני חשה שאמרתי יותר מדי

שתיקתי היא ההגנה העצמית שלי

 

ובכל פעם שהחזקתי ורד

נראה כי כל שהרגשתי הם הקוצים

וכך זה ממשיך, וכך זה נמשך

וכן גם אתה בקרוב תמשיך, כך אני מניחה

 

אבל אם שתיקתי גורמת לך לעזוב

אזי זו היא טעותי הגדולה ביותר

אם כך עימך אחלוק את החדר

ולך יהיה את זה הלב לשבור

 

וזו הסיבה שעיניי עצומות

ומאומה לא השתנה עד כמה שאני רואה

וכך זה ממשיך, וכך זה נמשך

ואתה היחידי שיודע

 

וכך אני בוחרת להיות איתך,

כלומר, אם הבחירה בידי לעשותה

אבל גם אתה יכול לקבל החלטות,

ושלך הוא הלב הזה לשברו.

 

וכך זה ממשיך, וכך זה נמשך,

ואתה היחידי שיודע.


נכתב על ידי , 26/12/2008 18:44   בקטגוריות שירים שנוגעים בי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)