לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

טעויות קורות


חודשים של שעות עבודה ארוכות ומאומצות, עתיד מעורפל בקשר להשארותי באותו מקום עבודה, הצורך לקבל החלטה להתחייב למשהו מסויים, נתנו את אותותיהם ואני נפלתי לתוך שבוע מלא בטעויות מטופשות הנובעות מחוסר ריכוז ועייפות.

הייתי אמורה לנסוע לסופשבוע לים המלח אך זה כנראה יתבטל מסיבות שאינן תלויות בי. אולם בכל זאת החלטתי לקחת לעצמי את יום החופש הזה, - אנוח אעשה מעט סידורים, אמור אותו לעצמי, כבר כמעט מאוחר, ויש יום יפה בחוץ.

אבל לא אוכל לצאת לפני שאסיים לכתוב.


גדלתי בבית שאינו מאפשר טעויות. לא מקבל כאלו. זה לא בלקסיקון. כוס לא צריכה להשבר כי לא הבחנת היכן את מניחה אותה, ולא צריך להחליף את הגומי במכונת הכביסה כי לא שמת לב ששרוול השתרבב לו כשסגרת את דלת המכונה.

טעויות הנובעות מחוסר תשומת לב, או סתם שגיאות אינן מובנות. הכל צריך , מה זה צריך, חייב, להיות מושלם, וללא רבב.

בגד לא צריך להיקרע, ומחשב לא אומר להשתדרג בתכיפות כל כך גדולה.

(גם לא למדנו לצחוק על עצמנו, או לקבל את החיים בקלילות, אבל זו כבר סאגה אחרת).

כשמתחנכים בבית כזה, לא משנה כמה תאמן ותחנך ותעבוד על עצמך, לא תוכל להיקרע לגמרי מהבסיס עליו גדלת.

ולכן, כל ההסברים שבעולם שנתתי לעצמי על הטעויות שלי- תשישות נפשית, חוסר תשומת לב, ריבוי מטלות דחופות ובו זמניות, עומס על הקשב שלי, לא עזרו וביום רביעי אחה"צ כבר הייתי על סף דמעות, ופה ושם גלשה לה דמעה וטיילה על הלחי.

עכשיו אני בבית כותבת, מתעדת לצאת בקרוב אל השמש ומנסה לשכוח את העבודה וממנה ולא מצליחה.



שדות אמר לי לפני כמה שנים, שתמיד לפני יום ההולדת זו תקופה קשה.

אולי זה הדבר, אולי זה גם זה וגם דברים אחרים.

בשבוע הבא אני חוגגת יומולדת, הגיל מצויין כאן משמאל.

אני צריכה לחזור לעצמי.

נכתב על ידי , 15/1/2009 10:51   בקטגוריות ענייני עבודה  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)