לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

כתיבה זה כמו צילום


כתיבה זה כמו צילום.

אתה לא חלק מהמתרחש, אתה משקיף עליו, מתאר אותו במילים, בצבעים בתמונות, בציורים.

מעביר את מה שאתה רואה , מה שניצב לנגד עיניך.


אני כותבת כי זו אני.

פעם גם ציירתי, אולם עפרונות הציור נזנחו זה מכבר.

זה כמעט אותו הדבר.

לצייר, לצלם , לכתוב.

אתה מעמיד חוצץ בינך לבין העולם, המצלמה- משוכללת או לא, המחברת, או הלפטופ, אם אתה בעניין.

אתה לא חלק מההתרחשות כשאתה עושה זאת, אתה מתאר את הנוף, את נספח, צמח זר.

אני כותבת בכדי לדבר.

זו צורת התקשורת שלי.

אני לא מדברת הרבה- אמא שלי ידעה שלושה שבועות אחרי שקניתי אוטו (כן, החזרתי את הרכב-חברה וקניתי בובולינה שתהיה שלי)

אני כותבת על מנת ליצור קשר.


באחת משיחות הטלפון בינינו הוא שאל למה אני כל כך רצינית.

לכי ספרי לו שאני לא מדברת, אני כותבת.

אולי הוא יבין, הוא הרי מצלם.







נכתב על ידי , 16/1/2009 10:22   בקטגוריות פטפטת אישית, הגיגים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)