לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

מה רוצה ליומולדת....


מה את רוצה ליום ההולדת? הוא שאל;

את החיים שלי בחזרה, מלמלתי מתחת לשפה,

מה? לא שמעתי לא היית ברורה (וזה לא שהוא לא שמע);

ללמוד לצחוק, השבתי בחזרה;

אבל את צוחקת

כן, איתך,

איתך אני גם מדברת.


כמה דקות אחר כך- אי יודע מה אני אעשה לך- נחגוג בקפה XXXX תזמיני את מי שאת רוצה מהחברים שלך...


***

לפני כן במסעדה הוא אמר- את יודעת מה הבעיה שלך?

לא, מה הבעיה?

בעצם זו גם הבעיה שלי- אנחנו צריכים להנמיך ציפיות, את מצפה ליותר מדי.

להנמיך ציפיות? ממה?

מהחיים, מזוגיות, מגברים.

אם תנמיכי ציפיות, תוכלי למצוא זוגיות.

חברות טובה, זה כל מה שאני רוצה בזוגיות.

לא משנה לי אם היא תהיה שמנה, או רזה, מכוערת או יפה, רעה או טובה. העיקר שתהיה חברה.

***

לפני שירדתי מהאוטו – הוא שוב אמר- אנחנו עוד נזדקן ביחד, לא משנה מי יהיו בני הזוג שלנו- זו עיסקת חבילה.


***

בהתחלה לא רציתי לעשות חגיגה מהיומולדת.

אבל אתם יודעים מה?

פתאום בא לי לעשות קרחנה....

פעם ראשונה בחיים שבא לי על מסיבה.

(טוב, נו, לא גדולה, משהו קטן עם חברים וחברות).

נכתב על ידי , 16/1/2009 17:25  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)