לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

ילדים משחקים


סליחה שלא עניתי לכל המאחלים מהפוסט הקודם, חגיגות, ואז מחלה, אתם יודעים.







האמת שניתן לקחתאת קטע הנ"ל לכל מיני כיוונים, אני בחרתי לקחת אותו לנושא העבודה (שוב)
בכלל בשבוע האחרון יצא לי לחשוב הרבה (מתי לא), ככה זה שחולים ובלי כח לעשות שום דבר בשלוש שעות הערות היחידות במהלך היום.
להעז?
או להכנע ולהשבר?
גועל נפש, פשוט גועל נפש.

**
אחרי ארבעה ימי מחלה שבהם הבוס שלי לא התקשר לשאול לשלומי,
היום בבוקר ההוא התקשר בכדי לבקש שאקצר את חופשת המחלה שלי ואגיע היום לעבודה כי הם לחוצים.
וידעתי שאם אני מגיעה היום, זה סופו של הגבול שאני מנסה לשים לעצמי.
וגמידעתי שאם אגיע היום, אשאר שוב עד 2 לפנות בוקר בכדי לעבוד.
וכבר לא הייתי מוכנה יותר, ולו במחיר של לאבד את מקום העבודה הנוכחי שלי.

רע לי שם, כל כך רע לי.
מאז הצבא לא הייתה לי שביזות יום א'
וגם בצבא לא הייתה לי שמחת יום ה'
כמו שיש לי במקוטם העבודה הנוכחי שלי.

אני צריכה לעושת רוויזיה מוחלטת.

נכתב על ידי , 29/1/2009 22:49   בקטגוריות ענייני עבודה, קיבלתי במייל  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)