לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

המשכו של חלום


 


 


 


ובאותו הבית שחלמתי לא מזמן, עם המדרגות שיורדות לים מתוך חצר פנימית, ומדרגות שעולות לרחוב, חלמתי אותך הלילה, נוסע לחו"ל, לאותו מקום שחלמתי אותנו נוסעים לשם יחדיו, ומשאיר אותי, בבית שלך, המשקיף אל הים עם שני ילדים קטנים, ואני שרציתי לרדת לחוף לצפות בדגי הנוי הגדולים, ששחו בינות לשוניות שניקוו אחרי הגאות, מתקשרת אליך, ואתה אומר לי בשימחה, תשאירי את הדלת פתוחה ותרדי לים. ואני אומרת לא השארת לי מפתחות לביתך. כן, ענית, עדיין לא הזמן לכך. ואני יוצאת לחצר, בדרכי לים, ורואה שם את דריה, החתולה שלי, אוספת אותה לחיקי וחוזרת הביתה לילדים, להכין להם ארוחת צהריים.


כל זאת חלמתי, כשאני במיטתך, שם השארת אותי, שאחר שעיסית את כתפי הדואבת מדלקת והלכת לעיסוקיך, בבוקרה של שבת.


 


 

נכתב על ידי , 27/11/2004 13:27   בקטגוריות חלומות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)