לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2003

מותר לאישה לשנות דעתה, לא? אפילו פעמיים


 מוקדש לפסטו...

 

אתה גבר אתה?

רק אל תתחיל לבכות לי בסרטים,

או לראות את התכנית של אהרוני או בוקששתר.

תפסיק לכבס, ולנקות,

תפסיק להיות היסטרי

ולהתרגש כל כך.

 

אם אתה רוצה שארצה אותך,

תהיה גבר,

תנהג אותי, ואל תתן לי לנהוג,

תגיד לי מה לעשות,

ואיך להתלבש,

ואיך להתנהג,

ומה להגיד, ומה לא

והמשכורת שלי רק תכסה את הוצאות הביטוח לאומי שלך,

והאוטו שלך יהיה כל כך נמוך שיראו לי את התחתונים של המיני.

 

אם אתה גבר,

תזיין לי את הצורה,

אז תסתובב,

תפליץ,

ותתחיל לנחור.

 

הא,

נראה אותך גבר.

 

 

פארש...


 


 


 

מותק בפעם הבאה, אנא, שוקולד עם סוכריות מתפצפצות במקום גלידה?


 

ולמי שלא הבין- זהו פוסט הומוריסטי.

נכתב על ידי , 21/7/2003 01:13  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)