לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

הצילו עכבר!!!


עכשיו כשהרשת הביתית עובדת ושני המחשב מחוברים, וניתן לגלוש בו בזמנית בשניהם.

עכשיו, כשהמחשב שלי תקין, מחובר ועובד,

עכשיו, כשנשבר לי מה- copy&paste שאני עושה בשעות האחרונות בעבודה.

עכשיו, אני נזכרת שאני רוצה כזה.

 

 

דא עקא, בעיה קלה....

זה לא מיועד לשמאליים, ואני מה לעשות, שמאלית, מאלו שעובדים עם העכבר בצד שמאל, ולא בימין.

 

 

באסה.

 

 

 

לכתוב בשמאל זה הרגל מוזר?

 

 

נכתב על ידי , 6/7/2009 18:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)