לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

פינה


אני צריכה להרחיק ממני את השבוע הזה.

הוא התחיל כל כך לא טוב,

עם זה שנתתי לאנרגיות שלי להישאב לחלוטין ולהשאיר אותי מרוקנת,

וזה המשיך עם קלקולי מחשב, המחשב שלי שלרגע חשבתי שהוא  שוב פעיל ומסודר, הפינה היחידה שהיא כל כך שלי, כבר לא כל כך פינה, עדיין לא תקינה.

האוטו שצריך לעבור טסט, וגם טיפול,

והפוסט שפירסמתי ואף אחד לא התייחס (למה אני מצפה אם אני עצמי לא מגיבה אצל אחרים?)

והמינוס בבנק שפתאום התחיל לגאות.

 

צרות באות בצרורות, אמרה לי חברה, וכסף בא לכסף, ולכל סיר יש מכסה.

זה הכל קארמה עניתי לה.

אם את לא רוצה, זו לא צרה. תרחיקי אותה ממך בחיוך ותגידי לה לא לחזור בחזרה.

 

אז אני רוצה (חורקת שיניים בחיוך)

להתמלא שוב באנרגיות שלי בחזרה,

ושהמחשב שלי שוב יעבוד בלי שאצטרך להוציא שקל נוסף על שידרוגים כאלו ואחריםולעבור את החודש הזה, ולגלות פתאום שהמינוס משנה את הסימן שלו.

ושהאוטו יעבור את הטסט, שלא אצטרך להוסיף כסף מעבר לדמי הטיפול.

 

ואני רוצה, ללכת לדוכן הלוטו, לתת את הטופס שקניתי לפני שבועיים לבדיקה ולגלות שהוא זכה.

 

ואני רוצה שתהיה לי כבר פינה.


***

לא מצליחה לישון, מפעילה את המחשב, מתחילה להתקשקש עם המקלדת.

מתקלפת ממילים, אולי ככה תבוא הרגיעה. 

אולי כך אחזור להרגלי הכתיבה. 

אולי כך, אמצא שלווה.

 

נכתב על ידי , 15/7/2009 01:19   בקטגוריות פטפטת אישית  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)