לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

כבר לא


כבר לא אהיה סילביה פלאת',

או וירג'יניה וולף,

כבר לא אהיה אלברט איינשטיין

או אייזק ניוטון

כבר לא אהיה רנואר,

או טיציאן,

כבר לא אהיה גולדה מאיר,

או מרגרט ת'אצ'ר

כבר לא אהיה,

וגם לא אהיה.

אבל מה שכן,

אני כן,

מי שאני,

הנני,

אני.

ותו לאו.

 

קבלו אותי כפשוטי,

או שלא.

זה לא משנה.

כי אני, כל הזמן

לומדת לקבל אותי,

כמות שאני,

לא כל כך פשוטה,

גם לא כל כך מורכבת.

אבל זו אני

וכמוני,

אין הרבה.

כמה צמח בר,

אחת רבנית,

עוד כמה אחרות,

שנחבאות

תחת כנפיי

הרחבות, הגדולות,

שעדיין לא פרושות,

במלואן,

בוודאי שלא במלוא התורן,

תחת כנפיי

שלי.

 

 

נכתב על ידי , 20/7/2009 19:38   בקטגוריות הגיגים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)