לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

יותר


אני רוצה להשקיע יותר בכתיבה שלי.
בדרך כלל אני כותבת ישירות מהמוח ולא עוברת שוב על מה שכתבתי, לא בודקת ניסוחים, לא מעמיקה מחשבות, לא מוסיפה משפט להרחבת התיאור.

משגרת ושוכחת.
וזהו.

אני רוצה להשקיע יותר זמן בכתיבה שלי.
על פי רוב אין לי סבלנות לקרוא שוב את מה שכתבתי.

הוא - עובר אחרי מה שכתבתי ופרסמתי
,  קורא ומגיה אותי. מעיר הערות על הניסוח בהכירו אותי כל כך טוב.  
אני כותבת בדרך
כלל לוורד או למחברת ואז מעתיקה ומדביקה.
אין כמעט פוסטים, או רשומות שהתעמקתי בכתיבה שלהם או בחשיבה עליהם לאורך זמן.

עכשיו אני רוצה יותר מעצמי.
יותר השקה,
יותר תשומת לב,
יותר.
יותר מהכל.

במקום סטוצי כתיבה, או כתיבה בלתי מחייבת, חד פעמית כזו, קצרצרה, אני רוצה יותר.
הגיע הזמן לכתוב בצורה יותר עמוקה
ויותר מחוייבת.

מחוייבת
לעצמי,

לכתיבה שלי,

לקוראים שלי.

הגיע הזמן לפנות הרבה יותר זמן לאחד הדברים החשובים ביותר בחיי.

נכתב על ידי , 5/8/2009 13:00   בקטגוריות אני אוהבת אותי, הגיגים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)