לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2003

פוסט ארכני במיוחד...


איך מתחילים לעשות זאת? איך אומרים לו? איך מתחילים מסלול של פגיעה באחרים? באחר מסויים? בו? איך אני אומר לו שאני רוצה לעזוב? ללכת? איך אני מסבירה לו- שאם אני לא עושה זאת כאן ועכשיו יותחל מסלול של הרס עצמי בלתי נשלט, שבסופו של דבר יפגע גם בו, גם בי. איך אסביר לו שחשבתי שאסתפק, וניסיתי, ורציתי, זה שיושב שם למעלה, ומביט עלינו מבעד לדמעות בצחוק הבכי, הוא יודע כמה רציתי. איך אסביר לו שאני חייבת ללכת. כי אני מוכרחה להמשיך לצעוד במסלול שנפתח מזמן, אותו מסלול שהיותו שם, עזרה לי להמשיך את ההתחלה, אבל מונעת בי מלהמשיך. איך אני אומרת לו שאני אוהבת אותו, אבל לא כפי שמגיע לו שיאהבו אותו? איך?


 

המסלול נפתח מזמן.

את המדרגות שעולות למעלה, גיליתי מזמן, מזמן.

התחלתי לטפס. מדרגה או שתיים, או חמש. ואז הוא הופיע, ובהתחלה חשבתי שהוא לא יוכל לעזור. ואז חשבתי, נו מילא, ממילא אני לא רוצה להתקדם. אבל לא היה לי טוב עם זה. ואז היו מקרים ואני שקעתי, ועליתי ושקעתי וכמעט טבעתי, ואז נמשכתי. והוא לא ראה את זה, והוא לא הבין מה קורה לי. וקרו עוד מקרים, שגרמו לי להמשיך לטפס והבנתי שאני רוצה להמשיך לעלות ולטפס במדרגות, אבל אני לא מרגישה שהוא רוצה להמשיך לטפס במדרגות האלו, הוא רוצה כי אני מטפסת בהן והוא לא רוצה לאבד אותי, אבל לא ממש רוצה את הטיפוס הזה. ואני רוצה ממש, ממש רוצה.

אבל לא רוצה לפגוע בו, ואני עוצרת ממתינה שהוא יגיע, והא לא מגיע עדיין, ואני חייבת להמשיך קדימה, גם במחיר של הפגיעה בו שכואב לי כל כך.

  


זו לא חוכמה למצוא מישהו להזדיין איתו, זו לא בעיה למצוא מישהו, שירד לך, ילקק אותך מכף רגל ועד ראש, ימצוץ, יחדור, יכנס, יצא, יהפוך אותך, יגלגל אותך או יקרע לך ת'צורה. כאלו יש חמישה בכל קרן רחוב.

החכמה היא למצוא מישהו שיעשה איתך אהבה בכל נים ונים מגופך, שיהיה חרמן על כל אבר מאברי גופך. החכמה היא למצוא אהבה.

ושתאהבי בחזרה.

 


ראה אותי כאישה ולא רק כאדם.

הבט עליי, מה אתה רואה?

ראש, ידיים, רגליים, אף, עיניים, אוזניים.

המשך להביט עליי, אני רוצה שתראה גם גוף, חמוקיים, חזה, צוואר, חיבור רגליים.

חשוב עליי, לא רק במונחים של שכל ויכולות אינטלקטואליות.

גע בי, חוש אותי, את ליבי שותת הדם. הבן צרכיי הפיזיים הבסיסים, אוכל שתיה, שינה וסקס, כן ס ק ס !!!!

נכתב על ידי , 22/7/2003 20:30   בקטגוריות הגירושין  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)