לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

שונא חתולים יחיה????


או ימות?
אתם כבר יודעים שאני, 
אני אוהבת חתולים, אני. 
והם אוהבים אותי. 
לפחות חלק מהם, 
שלי ושלו. 
תקראו את הכתבה הזו,
ובמיוחד את תגובות, 17, 37, 38, 46, 50 
ואת השאר לא הספקתי לקרוא, כי התגלגלתי על הרצפה מרוב צחוק. 

תגובה 68: 
דברים שלמדתי מחתולים וכלבים1. לדבר עם העיניים 
2. לשבת בשקט וסתם ליהנות אחד מחברת השני 
3. סבלנות 
4. להיות קשוח כשצריך ורך כשצריך 
5. לא להקשיב לדברי פרופסורים פלצניים, שבאמת לא טרחו לחשוב דקה על מה שיוצא להם מהפה. החשיבות העצמית הרסה כל חשיבה חיובית אפשרית. 
6. כל החיות נועדו כדי שנלמד על עצמנו. הן כמו מראה שהוצבה מול אישיותינו, כדי שנראה את כל השטויות שלנו . תסתכלו ותלמדו! 



נכתב על ידי , 15/8/2009 17:20   בקטגוריות נתקלתי ברשת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)