לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

סופרת


בשניה, הייתי כבר חסרת נשימה;

בשלישית השתנקתי;

בשישית, נשימתי כבר הייתה סדורה;

בארבע עשר, הפולן שלעסתי לפני פחות משעה, עלה,

בשישה עשר, טעמתי את דו תחמוצת הקיבה;

בעשרים ושתיים, כבר הייתה עייפה,

בשלושים ושתיים, הייתי גאה;

בשלושים ושמונה ידעתי שעוד מעט זה הסוף ואני כמעט מפסיקה.

בארבעים יצאתי.

מהבריכה.

 

חזרתי לשחות, לאחר תקופה ארוכה של הפסקה.

כתמיד אני מקציבה לעצמי מספר בריכות שאני רוצה לשחות,

וכתמיד (כמו שכבר ציינתי) עושה יותר.

 

 ****

 

מחר יש לה יומולדת.

בשנה שעברה חגגנו בצימר עם עוד חברה,

היא חוגגת בסופ"ש זה  במקום אחר ועם מישהו אחר.

שיהיה לה בכיף.

ביום ראשון גמני נוסעת לצימר.

מה, לא שמעתם?

אמצע השבוע הוא הסופ"ש החדש. 

נכתב על ידי , 11/9/2009 11:39   בקטגוריות הבריכה ואני, חברות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)