לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

אוכל, שתיה, גבר אישה


מה אני עושה בבוקר?


שאלה יפה.

קודם כל צריך להגדיר מהו בוקר.

כי עד לא מזמן – יום העבודה שלי במשרד החל ב- 11:00.

היום אני מתחילה ב- 10:00 לא שינוי כזה גדול, רק מה צריך להזיז את הכל אחורה.


אבל באמת?

צריך לדעת מה זה זה בוקר?

שעות הבוקר של טליק, אלו גם שעות הבוקר של החתולה.

היא מתעוררת, נגשת אל הדלת שלנו ונוקשת מעדנות.

כשאנחנו לא עונים, היא מתחילה לשרוט.

עד אשר אחד מאיתנו מתעורר.

סביא להניח שזו אני.

אני פותחת את הדלת,

עיניים טרוטות משינה, לא מעפעפת יותר מדי בכדי שלא לסלק את קורי השינה, אחרת אתעורר לגמרי, ובזאת אני לא רוצה.

היא מבקשת שאבוא איתה לשולחן האוכל שלה, שם היא רוצה שאשגיח עליה כשהיא אוכלת.

כשהיא מסיימת, היא מתיישבת והמתחילה לנקות את הפניה. זה האות שלי מתחילה בסיבוב בחזרה למיטה, היא נושכת בעקביי, משמע, היא צומי.

לוקחת אותה על הידיים, היא בורחת ומתחבאת בחדר אמבטיה, שם אני מסיטה את דלת ההזזה, משאירה לה חריץ קטן לצפיית שליטה במסדרון וחוזרת לחטוף עוד שעת שינה.

אחרי חצי דקה (נשבעת לכם, זו ההרגשה) השעון מצלצל (איזה שעון, זו האזעקה מהנייד), נותנת לפעם הראשונה לחלוף מעליי, ומתנמנמת לעוד 9 דקות, שוב האזעקה, עכשיו אני אוספת את עצמי מהמיטה, בכדי שלא להעיר את האיש לידי והולכת להשתיק את הנודניק.

אם אני מאוד עייפה, אני חוזרת לישון בחדר הילדים – הרי הם בבית אימם, וצריך לאוורר את המיטה.

אם לא, הבגד-ים כבר עליי, התיק מוכן מאתמול והופ לבריכה.

שעה וחצי אחרי, עדיין בוקר, מוקדם מדי לטעמי, אבל החיים של המבוגרים כופים עליי הרגלים לא נאותים.

אז שעה וחצי אחרי, חוזרת הביתה, שקט, דממה, החתולה ישנה על שטיח האמבטיה, פוקחת עליי ואליי עין מתלוננת, מה את עושה רעש,

פורקת את התיק, מכינה שנדביצים, פירות יבשים, בננה ומיץ לימון והולכת להציק לאיש שאף פעם לא ישן מספיק.

אוכל, שתיה, גבר אישה.

נכתב על ידי , 8/1/2010 16:48   בקטגוריות הדברים הקטנים האלו שעושים את החיים לשווים, וודרו וילסון, פטפטת אישית  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)