לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

יום שלישי


יום שלישי היום, מלמלתי לעצמי בבוקר, כשדשדשתי במסדרון בעיניים חצי עצומות אל עבר המקלחת.

יום שלישי היום, ויש לי שיננית ב- 8:30.

הכל בסדר איתך, המוז שואל במייל, הפוסטים שלך לא משהו.

ככה זה כשפותחים את העבר ומתעסקים איתו שוב.

עניתי לו.

 

שלוש דרכים להתמודדות, כך לימדה אותנו המדריכה בקורס. שלוש דרכים להתמודדות עם הסיטואציות הקשות שאנו פונים אליהן בזמן המדיטציה, על מנת להתחבר לילד/ה הפנימי/ת שלו.

כל זאת על מנת לשחרר דפוסים בעלי תדר נמוך – רגשות "שליליים" כמו כאב, חשש, פגיעה וכיו"ב.

השלישית היא שיכתוב הסיטואציה- כאן אין לי מה לעשות.

השניה היא פניה (נפשית) אל את המעורבים בסיטואציה וביטוי של הרגש שלי.

הראשונה היא הזרמה של אור ואנרגיה אל הילד (הנערה במקרה הספציפי הזה) בכדי לחזק אותו ולבנות אותו במקום שהוא/ היא נשברה.

 

אני חושבת שאקח עליי את דרך הפעולה הראשונה.

להכנס למדיטציה – עד כמה שאני יכולה, להכנס למבנה, למצוא את הנערה ההיא, הפגועה ולתת לה את מה שהיא לא קבלה שאותו הזמן.

היום בערב.

אני מקווה.

אולי.

 

 

ובהקשר דומה

 

נכתב על ידי , 26/1/2010 10:23   בקטגוריות אני אוהבת אותי, יומן מסע, משיחותיי עם המוז  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)