לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

מתיישרת


כמו שאני מתחברת מחדש אל הילדה שבתוכי

וזאת באופן רגשי ונפשי,

על מנת להתיישר בתוכי ,

ולהיות סוף כל סוף

מסוגלת להגיע למקומות שמזמן מחכים לי,

 

כך גם כפי הנראה, אני צריכה להתחבר מחדש

אל הילדה החיצונית שאני,

שמעולם לא הייתי,

או שלא רציתי,

או שלא הספקתי להיות.

 

כמו שאני מיישרת קפלים וקמטים בבגד הפנימי שלי,

כך אני מיישרת את עצמי

במראה החיצוני שלי,

דברים שמעולם לא הקפדתי,

דברים שמעולם

לכאורה לא היה אכפת לי.

 

בתהליך שאורך כבר שנה

משנה הרגלי אכילה שנקבעו לפני עשרות שנים

ומקפידה על תזונה נבונה,

וכתוצאה מכך (מן הסתם) מרזה לאיטי,

ובהנאה,

בלי לוותר על אף הנאה גסטרונומית,

ולהיפך, להנות בלב שלם מכל ביס שאני מכניסה לפה.

 

שומרת מעט יותר על כושר גופני,

שחיה אמרנו רבותיי,

לא מספיק פעמים, כפי שהייתי רוצה,

אבל עדיין,

מורגשת ההשפעה הגופנית

ומתחזקת.

 

 

מיישרת את הנפש,

ובדרך,

מיישרת את הגוף

ואת השיניים

גם.

 

 

 

***

 

איך הרופא אמר כשהוא ראה את הצילמונים:

"איזה יופי !

יש לך חניכיים בריאות, ושיניים עם שורשים חזקים.

זה מקשה עליי את העבודה,

וזה יקח עוד חודש-חודשיים יותר מהזמן הממוצע"

נכתב על ידי , 28/1/2010 11:40   בקטגוריות אני אוהבת אותי, יומן מסע, ציחצוח/גילוח  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)