לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

שיעור


הרצונות שלי נחשבים בעיניי

הרצונות שלי נחשבים בעיני אחרים

הרצונות שלי חשובים בעיניי

הרצונות שלי חשובים בעיני אחרים


הצרכים שלי נחשבים בעיניי

הצרכים שלי נחשבים בעיני אחרים

הצרכים שלי חשובים בעיניי

הצרכים שלי חשובים בעיני אחרים

 

הרגשות שלי נחשבים בעיניי

הרגשות שלי נחשבים בעיני אחרים

הרגשות שלי חשובים בעיניי

הרגשות שלי חשובים בעיני אחרים


הכאבים שלי נחשבים בעיניי

הכאבים שלי נחשבים בעיני אחרים

הכאבים שלי חשובים בעיני י

הכאבים שלי חשובים בעיני אחרים


השמחות שלי נחשבות בעיניי

השמחות שלי נחשבות בעיני אחרים

השמחות שלי חשובות בעיניי

השמחות שלי חשובות בעיני אחרים


המקום שלי חשוב בעיניי

המקום שלי חשוב בעיני אחרים

המקום שלי נחשב בעיניי

המקום של נחשב בעיני אחרים

 

התפקיד שלי נחשב בעיניי

התפקיד שלי נחשב בעיני אחרים

התפקיד שלי חשוב בעיניי

התפקיד שלי חשוב בעיני אחרים


המעשים שלי נחשבים בעיניי

המעשים שלי נחשבים בעיני אחרים

המעשים שלי חשוב בעיניי

התפקיד שלי חשובים בעיני אחרים


הזמן שלי נחשב בעיני

הזמן שלי נחשב בעיני אחרים

הזמן שלי חשוב בעיניי

הזמן שלי חשוב בעיני אחרים


אני נאהבת בעיניי

אני נאהבת בעיני אחרים

אני אהובה בעיניי

אני אהובה בעיני אחרים


אני נחשבת בעיניי

אני נחשבת בעיני אחרים

אני חשובה בעיניי

אני חשובה בעיני אחרים.
נכתב על ידי , 19/2/2010 09:32   בקטגוריות אני אוהבת אותי, יומן מסע  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)