לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

זו אשמתי


זו אני אשמה בהכל

זו אני אשמה בכך שלא היה לי כח למשוך עד הסוף,

כמעט בכל פעם,

זו אני אשמה בכך שאין לי כיוון עדיין

זו אני אשמה בכך שאני לא מוכנה להשקיע במשהו שאני לא אוהבת

זו אני אשמה בכך שאני לא יודעת מה אני אוהבת

זו אני אשמה בכך שאני לא אוהבת את מקום העבודה שלי

(לשון ההמעטה של השנה)

זו אני אשמה בבזבוז הזמן שלי

זו אני אשמה בכך שאני לא יודעת מה אני רוצה

זו אני אשמה בכך שבמשך שנים הפחתי מערך עצמי

זו אני אשמה, שוויתרתי במשך שנים על מה שמגיע לי

זו אני אשמה בכך שלא ידעתי מה לבחור

זו אני אשמה בכך שאני סובלת בכל מקום

זו אני אשמה בכך שאני לא מתחברת עם האנשים סביבי

זו אני אשמה בכך שאין לי איתם שפה משותפת

זו אני אשמה בכך שאני מרחפת בעולמות אחרים,

זו אני אשמה בכך שאני דוברת עברית שפה יפה

זו אני אשמה שאני קוראת ספרות אחרת (ולא ספרי בישול לדוגמא)

זו אני אשמה שכבר עשרים שנה מרוב אפשרויות לא יודעת מה לבחור ללמוד

זו אני אשמה שבגלל שלא החלטתי מה ללמוד, אני לא מוצאת את מקומי בעבודה

 

זו אני אשמה בכך שאני לא אוהבת את עצמי יותר,

זו אני אשמה בכך שאני לא אוהבת את עצמי, כפי שאני צריכה להיות נאהבת ע"י עצמי.

אני האשמה.

נכתב על ידי , 14/6/2010 15:13   בקטגוריות בעצב תלדי בנים, אישה, פותחת את הג’ורה ומורידה את הזבל  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)