לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

לא רוצה


 האנשים כאן

כולם צבועים ואינטרסנטיים,

אני לא אוהבת אותם, והם לא אוהבים אותי.

אתה קורץ אליי ומחייך מבעד לזגוגית הקפטריה.

הכל העמדת פנים,

אחר כך אתה תלך ותרכל עלי עם אנשים אחרים,

כמו שעשית לידי על מישהו אחר.

את מחייכת אליי, ושואלת לשלום הזוגיות שלי.

אני רואה את חיוכך מגיע רק עד השיניים ותו לא.

את לא באמת מתעניינת, את אוספת מידע על אנשים.

אני לא היחידה שעוברת את התשאולים שלך.

אתה שואל לשלומי, ואם אני מרגישה יותר טוב,

חודשיים מאז שנכנסת לתפקיד ולא ערכת שיחת היכרות,

אלא רק עם מי שנאמר לך שהוא חשוב.

אחר כך אני נשאלת למה אני לא שומרת על קשר עם אנשים.

כי הם לא מספיק חשובים,

כי לא מספיק אכפת להם,

כי הם לא מספיק מתעניינים.

כולם מזוייפים, בודקים מה תג המחיר של המותג אותו אני לובשת,

חובשת, נועלת, מתאפרת.

איפה הייתי אתמול בערב, ועם מי.

האם אני נחשבת?

לאן אני הולכת.

כך הם בודקים האם אני מעניינת.

את מי באמת מעניין איך אני מרגישה,

רק אם אני באה מחר לעבודה.

 

אני לא רוצה,

אני לא רוצה.   

נכתב על ידי , 14/6/2010 17:33   בקטגוריות בעצב תלדי בנים, אישה, ענייני עבודה, פותחת את הג’ורה ומורידה את הזבל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)