לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

שנה מעולה!


יום ראשון בבוקר בשבוע הראשון בשנה האזרחית החדשה.

הדבר הראשון שעשיתי היום (כמובן חוץ מלקום, לשטוף פנים ושיניים וכל שאר רצף הפעולות האמור להביא אותי לכלל התעוררות כלשהי) היה להגיע למיישר השיניים שלי ולהוריד את הגשר שעיטר את שיניי ועינה את פי ואת חוש הטעם שלי בשנה האחרונה.

זה בא לי בהפתעה גמורה. זה לא שלא ידעתי שאני כבר לקראת סיום, וכבר החלנו לבצע מספר פעולות אחרונות, זה פשוט שלא הייתי מודעת לכך שזה יהיה היום דווקא.

 

"איזה יופי", הרופא אמר כשהוא ראה אותי (יותר נכון את הפה שלי), "אני מוריד לך את הפלטה היום".

"עכשיו?!", שאלתי בתדהמה.

"כן", והתחיל לעבוד.

 

נשענתי לאחור בכיסא מחייכת בפה פעור לרווחה.

זה מוזר פתאום להרגיש את השיניים נוגעות בחיך הפנימי ולא ברזלים וחוטי תיל ששורטים ופוצעים אותי.

סוף כל סוף לאוכל שלי שוב יהיה טעם.

"זו הולכת להיות שנה מעניינת" שטפה אותי התחושה בעודי יושבת בכיסא הרופא.

 

"זו הולכת להיות שנה נפלאה", הרגשתי בעודי יושבת לספסל בעיר שעדיין לא לגמרי ערה בשעה עשר ושלושים בבוקר יום ראשון, של השבוע הראשון של השנה החדשה.  

 

 

נכתב על ידי , 2/1/2011 15:13   בקטגוריות הגיגים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)