לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

The Perfect Storm


המטריה שקיבלתי לפני עשר שנים מהפקת הסרט "הסערה" (משום מה זכרתי שהסרט היה עם מל גיבסון בעוד שהכוכב היה ג'ורג' קלוני, שניהם שרמנטיים בכולופן) התפרקה. כנראה נשבר לה להסגר ולהיפתח (הממממ...) ובאמצע הדרך בין למעלה ולמטה (כמו בסערה אמיתית בלב ים) היא נתקעה וסירבה לזוז מאותה נקודה. וזהו. נגמר לה.

מאוד אהבתי את המטריה הזו. היא ליוותה אותי בכל מיני בתים ובכל מיני דרכים בהן הלכתי; למרות שהייתה שחורה וללא כל צבעוניות יתירה ואפילו נשאה עליה את לוגו הסרט. מזל שלא ירד עוד גשם עד שהגעתי לאוטו.


אפשר להתייחס לכך כאל סמל. סיומן של עשר שנים מאוד מסויימות, שלא היו מאוד טובות (בלשון המעטה). אני מאוד מאמינה שעתה יחולו עשר השנים הטובות בחיי.

מאמינה ובטוחה.

מתייחסת למטריה כאל סימבול, איתות מהיקום לשחרר מעליי את עולן של השנים האחרונות שלא היטיבו עימי, להשתחרר מהשלשלאות אליהן כבלתי את עצמי ולצאת לחופשי.

 

החודש הוא חודש יום ההולדת שלי.

השנה אני מרגישה שהפעם זה יהיה חודש טוב.

טוב מאוד אפילו. 

נכתב על ידי , 4/1/2011 20:50   בקטגוריות יומן מסע  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)