לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

מגמה רותחת ומבעבעת


המפגש אתמול היה מה שהייתי זקוקה לו. עדיין לא התלהבתי, אבל הי כבר שנים שאני לא מתלהבת. יחד עם זאת זה עונה על האמביוולנטיות שחשתי ביחס למועדון מלכת המדבר.

כשחזרתי מלפלנד, הייתי מאוד מאוכזבת. הטיול לא היה מספיק אתגרי. לפחות לא בצורה שאני רואה כאתגרי. זה לא אתגרי לישון באוהלים שני לילות רצופים בקור של מינוס חמש מעלות וגם לא להתקלח. זה סתם מבאס את התחת.

חוץ מזה, בינינו לבין עצמנו, ואני לא היחידה שחשה כך מסתבר, הטיול היה ממוסחר מדי, משופשף מדי ועייף מדי. משהו שם כבר לא עבד כמו שצריך להיות. כשחזרנו, למרות כל הדיבורים הגבוהים לא באמת ראיתי שום מהות במועדון מלכת המדבר. כן, אני יודעת, זו גם אני שלא נרתמה לפעילות שם. אפילו לא בדקתי אם הייתה פעילות. אבל כמה אפשר לנכוח במפגשי נשים בהם כל אחת מביאה מאכל או משקה, ושבסופו של דבר אנו מתקבצות ומתחילות לשיר שירי ריטה ושלמה ארצי.

היה חסר לי משהו יותר מהותי, והאכזבה הגדולה יותר באה מכיוון הצוות שהדריך אותנו, נ' בעיקר, דווקא משום שידעתי שרעיונות כמו "העצמת נשים" ו"קידום נוער במצוקה", הם לא רק מילים גדולות ומפוצצות עבורה, אלא עשייה אמיתית ורצינית שאיכפת לה ממנה.

לכן כשהתפזרו ענני ההיי מהטיול השנתי, החלו הספקות והזלזול- לא זה לא בדיוק זלזול אבל המעטה בערך ה-WOW שמלכת המדבר יוצרת בקרב הקהל.  

כשהגיעה ההזמנה לערב מנ' ונ' במייל, קראתי, לא הגבתי, נתתי לדברים לחלחל בתוכי. אח"כ ראיתי שוב את ההזמנה בפייסבוק. הפעם הסתכלתי על התאריך, אופס, אני לא יכולה באותו היום- יש לי משהו אחר. כך כתבתי בקיר התגובות.

והמשכתי לחשוב על כך.
קרה משהו בחברה הגיאוגרפית.
אלו אותם רעיונות הכתובים על החזון של מלכת המדבר.
זה מעניין. מעניין מה קרה שם.
אני רוצה לקחת חלק בהקמה ובעשייה.
מה יפרה אותי יותר- האירוע שאליו הוזמנתי לפני מספר חודשים וחיכיתי לו בשמחה, או המפגש הזה?
עד מהרה הגעתי למסקנה שאני מעדיפה להגיע לאירוע של פורשות המלכה. לא ידעתי איך ומה אבל הבנתי שחלה שם – במלכה/ בחברה הג"ג התפרקות רצינית.

בבוקר האירוע הגיע המייל המוזר הזה מהחברה הג"ג. הטקסט נוסח בזהירות שיווקית אולם מה שעלה מבין ומתוך השורות רק אישש את מסקנותיי.

ובכן המלכות עוזבות. יפה. כבר מראש שמחתי שקיבלתי את ההחלטה להגיע למפגש הערב.

במפגש עצמו ראיתי פנים- מלכות שזכרתי מהמיונים, והבנתי שמי שרוצה בעשייה האמיתית והגשמה של הרעיונות הנפלאים הללו והוצאתם מן הכח אל הפועל נמצאת כאן.

אני רוצה גם.

זה מדבר אליי ואני רוצה להיות חלק מכך.

מצד אחד יהיה קשה לוותר על התואר מלכה, אבל מי רוצה תואר כשהוא ריק מתוכן ועשיה?

אני רוצה להיות מגמה רותחת ומבעבעת!

נכתב על ידי , 7/1/2011 18:31   בקטגוריות יומן מסע  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)