לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

גילוי לב


אני טיפוס מרחף.

לא רק שאני מרחפת, אני דוחה דברים שלא כיף לי לעשות.

ודוחה, ודוחה, ודוחה. 

כזו אני.

לוקח לי זמן לקבוע תור לרופא, ואני מגיעה אליו כשכבר מאוחר, מאוחר מאוד כשאני כבר לא יכולה לזוז.

לוקח לי זמן למלא את הטפסים של ביטוח לאומי ולהגיש תביעה.

לוקח לי זמן לפנות לחברת הביטוח שלי להגיש תביעה לאבדן כושר עבודה.

לוקח לי זמן להתפטר מהעבודה לקבל פיצויי פיטורים.

בגלל זה אני היום במצב ביש למדי.

אני במינוס גדול, כרטיסי האשראי נחסמו- ולא יוחזרו למרות הפקדה נכבדה (הלוואה מהאיש), ואני לא יודעת מתי יכנס הכסף הבא

שונאת ביורוקרטיה, אבל אין ברירה.

ממלאת את הטפסים בסופו של דבר, כי הגיע הזמן, מתקשרת לבנק ולא אוהבת את הנשמע.

מתקשרת לסוכנות הביטוח בתקווה.

עוד טופסולגיה.

אני בת יענה, טומנת ראשי בחול, אולי הסערה תחלוף סביבי.

אני פשוט בת יענה.

עדיין לא מרגישה טוב, אבל לא יודעת מה אני יכולה לעשות עם זה.

ממתינה לרופא הבא.

ממתינה לזריקה.

ממתינה להשד יודע מה.

נכנסת לאפטיה וחדלון אישים.

יהיה מה שיקרה.

אהיה אשר אהיה. 

נכתב על ידי , 19/1/2011 11:15  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)