לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

מחר יומולדת


בשנה שעברה כל המשפחה שלי שכחה מיום ההולדת שלי ולאף אחד לא התקשר לברך אותי חוץ מהאחיינית שלי שהתקשרה עשרים דקות לפני תום המועד.

לא שהייתי מסכנה ולא חסרו לי טלפונים מחברים מאחלים וכו', ולא חיפשתי את המתנות, אבל רציתי את תשומת הלב מהמשפחה שלי.

השנה דאגתי להזכיר להם מבעוד מועד את התאריך וגם הוספתי ואמרתי ששנה שעברה נפגעתי מכך שלא זכרו ולא התקשרו, ושהשנה ירשמו לעצמם ביומן שלא לשכוח.

לא שהפכתי להיות פולניה, או ששיחקתי אותה כזו, פשוט הזכרתי לאנשים הקרובים אליי את יום הולדתי. אני חושבת שזה מספיק חשוב, וזו בהחלט סיבה מעולה להתכנסות משפחתית שלאחרונה הופכת להיות נדירה.

מאחר ואני כבר על השוונג- הזכרתי היום גם לאמא של וודרו ווילסון סמית, שמחר יש לי יומולדת (בעצם כבר כל הסובבים אותי "מוזכרים" בכך שיש לי יומולדת מחר)

היא קפצה על המציאה, ואמרה, "נפלא, בואו נחגוג יחדיו, אם אתם רוצים תחליטו מתי ולאן".

 

 

עכשיו אני צריכה לחפש מסעדה, טובה באזור המרכז, שאוכל להצביע עליה ולהגיד "לשם!"

 

 

המלצות מישהו????

פמה?

נכתב על ידי , 20/1/2011 20:12   בקטגוריות אני אוהבת אותי, ציחצוח/גילוח  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)