לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

ילדה אבודה


 

אני מתחילה להבין: אם אני רוצה להיות יצירתית, אני צריכה לחזור ולחבור אל מקורות היצירה שלי. אלו נמצאים עמוק באותו מקום בו מתחבאת הילדה הפנימית שבי.

גם מקורות היצירה והפעולה שלי וגם הילדה הפנימית שאני, שואבים ונשענים על אותו מקור אנרגיה.

אני צריכה לפרוץ את החסימה שמונחת ונמצאת בין מקור האנרגיה והכח הזה לבין הועלם הפנימי שלי. אני צריכה ללמוד להזין את עצמי מחדש, ללמוד לשאוב אנרגיה מאותו מקור, לתת לילדה הפנימית שלי לצמוח שוב, מחדש, לגדול ולהרגיש חופשיה מתמיד להתבטא. ברגע שהיא תשתחרר, ישתחררו כוחות היצירה והפעולה שלי מהכבלים שחסמו וחנקו אותם ואוכל ליצור ולפעול שוב.

 

מישהו יכול לעזור לי למצוא ילדה פנימית אחת אבודה?

נכתב על ידי , 4/2/2011 23:34   בקטגוריות יומן מסע  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)