לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

צמח בר


כינוי: 

בת: 57





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

אפריקה


אפריקה, אפריקה...

יש שיר כזה, לא?

של קורין אלאל נדמה לי, אבל אני בטוחה שאני טועה.

 

אפריקה, אפריקה, הו היכן את אפריקה.... (לזמזם לפי מנגינת ליושינקה בבקשה).

עכשיו כבר חיברתי שני שירים בצורה הכי הזויה.

 

בא לי לנסוע לאפריקה.

לאחר שהייתי מעבר לחוג הארקטי בקיץ ואפילו שטתי בים הצפוני וראיתי זנב של לוויתן במו עיניי (ועינית המצלמה שלי), הגיע הזמן להדרים.

היישר מאירופה נעבור ליבשת הדרומית השחורה.

עכשיו השאלה עד כמה להדרים?

אני יכולה לנסוע לכאן- בסוף מרץ יש מסע פורץ של חברות מאגמה לוהטות (בקיץ יהיו עוד מסעות בהתאם למיונים) מסע זה בין המסעות האתגריים הראפטינג ועוד כל מיני עניינימים עתיד להגיע גם לבית ספר נידח ושכוח אל וליצור קשר עם האוכלוסייה המקומית. מאחר שאני מאמינה שאפריקה זה המקום הבא, ומאחר ואני מאמינה שלא צריך לתת להם דגים ולא צריך לתת להם חכה, אלא להראות למי שרוצה לראות איך לעשות חכה ורשת דייגים מהחומרים המקומיים, אני רוצה לקחת חלק בניסיון הקצר והקטן הזה (המנכ"לית מבטיחה קשר ארוך טווח) בתקווה שיהיה ארוך, בעל משמעות ויישא פרי. אני יודעת שיש לי מה לתת ואני יכולה ורוצה לתת.

כל זה עולה בקנה אחד עם ההתפתחות האישית והרגשית שלי, ועם כל מה שעברתי ביחס לכל נושא ה"העצמה הנשית" וכל הבלה בלה בלה הזה.

 

לעומת זאת- אני יכולה לנסוע לכאן.

זה יותר רחוק מבחינת לוחות זמנים, וכך סביר להניח שאהיה כבר יותר לקראת סופו של הטיפול הבריאותי, אם לא אהיה כבר בריאה (או שההחלטה תיפול לכיוון ניתוח, ואז כבר שום טיול לא יעמוד על הפרק).

הטיול הזה מתאים לי מבחינת ההתפתחות המנטלית (משום מה המילה "רוחני" לא התאימה לי כאן) שלי. עם כל הלימודים האנרגטיים שלי שעדיין לא הצלחתי לעכל. זה מתחבר יופי. כל האבנים הללו וההילות האנרגטיות שלהם, והמדיטציות ואיזון צ'אקרות. במהלך הטיול הזה מובטחים אפילו טיפולי גב כאלו ואחרים...זה יהיה נפלא!!!! בדיוק מה שאני צריכה.

זה הוא טיול ארוך יותר- 10 ימים באוגנדה מול 15 בדרום אפריקה.

שינה במלונות – או לפחות באכסניות ולא באוהלים.

ומזג האוויר- באוגנדה האקלים – חם, לח ודביק במשך כל ימות השנה, מול תחילת עונת הסתיו בחצי הכדור הדרומי. 

 

שני הטיולים מעניינים לי (דרום אפריקה מעט יותר), והייתי שמחה לצאת לשניהם גם יחד. אבל כרגע אף אחד מהם לא נראה כאפשרות ברת קיימא, הראשון – בגלל בעיות הגב הכואבות שלי; והשני (וזה בעצם נכון גם לטיול הראשון) – פשוט בגלל הכסף.

 

 

אפריקה, אפריקה, הו היכן את אפריקה,

לא נראה לי שאגיע אלייך אפריקה.

לא במחזור החיים הנכחי שלי,

הו אפריקה...

מדוע לא חיכית לי?

 

נכתב על ידי , 23/2/2011 23:40   בקטגוריות הדברים הקטנים האלו שעושים את החיים לשווים, יומן מסע  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצמח בר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צמח בר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)